El XVI festival La Mar de Ruiu torna con trés lleendes de la música

by redacción asturnews | agosto 15, 2020 12:58 pm

Esti vienres 14, tornaba’l XVI festival La Mar de Ruiu con trés lleendes de la música: Los Barones, Los Rebeldes y Jaime Urrutia. El festival desenvulevese esti sábadu 15 y domingu 16 d’agostu na Pista de La Esposición a les 22.00 hores.

Los Barones sustitúin a los primeramente previstos Avalanch, nun certame que se tresllada del Parque del Muelle a La Esposición pa garantizar la seguridá énte’l Covid-19. Los trés conciertos del programa son gratuitos, previa retirada d’invitación en invitacionesavilescultural.es o na Casa Municipal de Cultura. El protocolu inclúi espacios con zarru perimetral con zones estremaes d’entrada y saluda, señalización, paneles informativos con pautes d’accesu y toma de temperatura

La Mar de Ruiu, unu de los acontecimientos musicales del branu d’Asturies, torna un añu más a Avilés, y yá son 16. En formatu amenorgáu, afechu a les midíes de seguridá frente a la pandemia del Covid-19, ensin amenorgar la calidá d’un cartelu que xuntó a trés lleendes de la música n’España: Los Barones, Los Rebeldes y Jaime Urrutia.

Trés díes de la meyor música, trés conciertos individuales el de Los Barones esti vienres 14, Los Rebeldes güei sábadu 15 y Jaime Urrutia esti domingu 16 d’agostu, que camuden la so see habitual, el icónico kiosco del Parque del Muelle, pola amplitú de la cortil de La Esposición, que garantiza toles condiciones hixéniques y sanitaries al públicu asistente.

El festival, que traxo a la ciudá en toos estos años alredor de 140 grupos y solistes del más altu nivel nacional ya internacional, va pasar a la hestoria nesta XVI edición como’l más peculiar y distintu de cuantos se realizaron. 3 artistes históricos de la música española, con decenes d’ésitos, miles de discos vendíos y centenares de discos a los sos llombos, van xubir al escenariu de La Esposición,

Source URL: http://asturnews.com/el-xvi-festival-la-mar-de-ruiu-torna-con-tres-lleendes-de-la-musica/