Portada Cooperación El XV Foru Solidariu d’Avilés va tener de lema “Igualdá de Xéneru ¡Nin más nin menos! Realmente Iguales”

El XV Foru Solidariu d’Avilés va tener de lema “Igualdá de Xéneru ¡Nin más nin menos! Realmente Iguales”

by redacción asturnews

El XV Foru Solidariu d’Avilés, que va tener esti añu’l lema “Igualdá de Xéneru ¡Nin más nin menos! Realmente Iguales”, cumple la so decimoquinta edición ente’l 5 y el 28 de payares cola Casa Municipal de Cultura y el Palaciu de Camposagrado como sedes.

Cola participación d’espertes y espertos de la cooperación española y del feminismu, el programa d’esti XV Foru Solidariu d’Avilés inclúi conferencies, cuatro esposiciones, actuaciones musicales, teatru y un taller de cine. Cuenta cola collaboración del CPR Avilés-Occidente y el Conseyu d’Infancia y Adolescencia d’Avilés. Les ponencies van poder ser siguíes en directu al traviés de www.aviles.es.

El  XV Foru Solidariu d’Avilés celebrase dende esti llunes 5 de payares, dedicáu nesta edición al oxetivu “Igualdá de Xéneru“, cola participación de destacaes espertes del periodismu, la economía, la socioloxía, la coeducación y el derechu venceyáu a la cooperación internacional y el feminismu.

El foru foi presentáu esta selmana cabera d’ochobre pol conceyal de Participación Ciudadana y Cooperación, Miguel Ángel García Balbuena, nun actu nel que tamién intervinieron Ana Andrés Ablanedo, de Soldepaz Pachacuti; Mª Jesús de los Bueis, de Mozos y Desenvolvimientu; Inmaculada González-Carbajal, de la Fundación Páxaru Azul; y Mayte Díaz Campumanes, de Cruz Roja.

El programa inclúi conferencies, 4 esposiciones vencíes por cuatro de les entidaes qu’integren el Conseyu de Cooperación (Cruz Roja, Nueves y Desenvolvimientu y la Fundación Páxaru Azul), actuaciones musicales y teatrales, un taller de cine al cargu de Beatriz Lleal (crítica y comisaria especializada n’arte y cine contemporaneos africanos, europeos y d’Oriente Mediu y programadora del Festival de cine africanu de Nueva York), la participación musical del colexu Poeta Juan Ochoa y un ciclu de cine basáu nos Oxetivos de Desenvolvimientu Sostenible.

El Palaciu de Camposagrado y la Casa Municipal de Cultura van ser les sedes de les distintes actividaes de sensibilización nel marcu de la Cooperación al Desenvolvimientu. L’eventu perfílase como una bona oportunidá pa parase a pensar qué coses tán pasando nel mundu y pa dialogar con delles de les mayores espertes del nuesu país en materia de cooperación ya igualdá de xéneru. Merez la pena aprovechar la estancia d’estes persones p’aprender de les sos reflexones y compartir con elles idees y analises.

El Foru, que se celebra dende l’añu 2003, foi avanzando y consolidándose como un espaciu onde aldericar y analizar temes estremaos. Dende l’añu 2016 el filo conductor ye los oxetivos de l’Axenda 2030 de la ONU.

Más información

Tamién te podria gustar