Portada Educación El Xurásicu cierra la Selmana de la Ciencia colos monólogos de The Big Van Theory

El Xurásicu cierra la Selmana de la Ciencia colos monólogos de The Big Van Theory

by asturnet

El Muséu del Xurásicu d’Asturies cierra les actividaes de la Selmana de la Ciencia colos monólogos de The Big Bang Theory esti vienres, 22 de noviembre, a les 19 hores. Más d’un centenar de persones esfrutaren del humor d’estos científicos d’universidaes y organismos d’investigación que se dediquen como afición a amosar al públicu una manera de ver la ciencia ensin parar de rise, teniendo pol nome una parodia de la pernomada serie de televisión The Big Bang Theory.

El grupu, formáu a raigañu del concursu de divulgación científica Famelab en marzu de 2013, cuenta con investigadores de distintos ámbitos (bioloxía, matemátiques, física, inxeniería, ente otres), que sopelexen les meyores más recién en ciencia de “una forma risondero y comprensible”.

Eduardo Sáenz de Cabezón, Oriol Marimon, Daniel García, Miguel Abril ya Irene Olga Puerto Giménez son los cinco científicos de The Big Van Theory que van participar nesta actividá.

Esta actividá completó les places, al igual que’l taller “Científicos per un día”, qu’a la mesma hora de los monólogos va dexar a los neños de 4 a 13 años realizar dellos esperimentos, como reconstruyir la erupción d’un volcán, introducir un güevu nuna botella, llanzar cohetes o facer una masa lloco.

Tamién te podria gustar