El xuez dictamina que ‘La bicicleta’ de Shakira y Carlos Vives nun ye un plaxu

El xuez dictamina que ‘La bicicleta’ de Shakira y Carlos Vives nun ye un plaxu
20 mayu 08:53 2019 Imprimir

El Xulgáu de lo Mercantil númberu 12 de Madrid refugó esta selmana pasada la demanda contra los artistes colombianos Shakira y Carlos Vives pola acusación de plaxu na tema La Bicicleta, determinando que “nun esiste plaxu” dalgunu una y bones la melodía, el ritmu y l’harmonía son “distintes”.

Asina consta nuna sentencia na que l’instructor alcuerda tornar la demanda de Livan Rafael Castellanos y Maryla Dianik Romeu contra delles persones. Nel xuiciu, que se celebró en marzu, Shakira defendió la “completa orixinalidá’ de la so conocida tema, afirmando qu’antes de cantala nun sabía nada del cubanu Livam Castellán.

Esti compositor acusa a l’artista de plaxar Yo quiérote tanto, un cantar del que manifestó “nun tien nada que ver nin en melodía non en música nin en temática cola archiconocida La Bicicleta.

Sharika rellató que Carlos Vives mandó-y la demo del cantar y ella apurrió y estendió la lletra y la melodía que va sobro la parte del acordión de La Bicicleta, qu’ella convirtió n’otru estribillu.

El xuez sostien que la frase supuestamente plaxada Quiérote tanto ye “xuna espresión común, utilizada en tou tipu de cantares y testos”. Amás, amiesta que nun cree qu’ella suponga “xuna orixinalidá”.

El xulgáu refierse a la declaración de Shakira como “coherente” y “detallada”, quien rellató cómo aportó a la lletra dempués de que Vives unviára-y esi cantar.

  Categories: