Portada Sociedá El xueves termina’l plazu p’apuntase a la ‘Prueba de Conocencia’ de l’Academia de la Llingua Asturiana

El xueves termina’l plazu p’apuntase a la ‘Prueba de Conocencia’ de l’Academia de la Llingua Asturiana

by asturnet

Redacción.

Como ye vezu cada añu per estes feches l’Academia de la Llingua Asturiana la so ‘Prueba de Conocencia’. La prueba va ser el 26 de mayu y el plazu de matrícula termina esti xueves 24. P’apuntase hai que se dirixir a la cai Marques de Santa Cruz 6, 2u, n’Uvieu, o bien llamar per telefonu al 985 21 18 37.

Los conteníos de la prueba son, na ‘Estaya Llingüística’, el terner conocencia y dominiu del funcionamientu gramatical del asturianu y de la norma academica, tener un emplegu amañosu de la llingua, puestu en práutica gracies a exercicios gramaticales y de composición escrita y per último ser a pasar la prueba de práutica oral, nel que va mid¡ise’l nivel d’emplegu faláu de la llingua, nuna situación real o imaxinaria, que se va valorar nuna conversación colos miembros del xuráu calificador.

Amás, la prueba inclúi una entruga sobre ‘llingua y sociedá’, na que les persones que se presenten han tener conocencia “del allugamientu de la llingua dientro de la sociedá asturiana asina como del procesu de normalización en que ta inxerta”.

Datos completos de la Prueba de Conocencia de mayu

Tamién te podria gustar