Portada Cine El Xixón Sound, el punk y los narcocorridos protagonicen el ciclu Desorden y Conciertu

El Xixón Sound, el punk y los narcocorridos protagonicen el ciclu Desorden y Conciertu

by asturnet

El documental “Cambia de vida: el viaje del Xixón Sound” de los realizadores Elena Medina y José Antonio Fernández va estrenase nel Festival de Cine de Xixón dientro del ciclu Desorden y Conciertu. El movimientu punk y el líder de los Clash Joe Strummer, el folklor del narcotráficu mexicanu, los New York Dolls y la brasileira Maria Betanha van protagonizar el restu de la filmografia proyectada nel ciclu musical del certame.

La película de Medina y Fernández sobre lo que dio de sí la escena independiente playa a finales de la década de los noventa va ser ensin dulda acoyida con abondo interés na que foi Meca musical del estáu y nel documental repásase’l papelu desenvueltu nesti diversu movimientu por grupos como Manta Ray, Doctor Explosion o Australian Blonde.

En Desorden y Conciertu va haber ocasión de ver otros ocho filmes como “Lets Rock Again”, dirixíu por Dick Rude, que tien como protagonista a Joe Strummer, fundador y solista de los Clash. El largometraxe recueye la so última xira por Estaos Uníos y Xapón al frente de Los Mescaleros, banda cola que terminó la so carrera. “Al otro lado”, un documental de Natalia Almada, afonda nel narco-corrido, un estilu de música que mueve millones na industria discográfica de los Estaos Uníos, en dura competencia col rap.

Los “New York Dolls” tamién tienen el so sitiu nesti ciclu. Embaxo la dirección de Greg Whiteley, y tres décades después del so apoxéu, reúnense los componentes que tovía viven. No que respecta a “Punk: Attitude”, repasa de la mano de Don Letts, veteranu de la escena punk y reggae del Reinu Uníu (y que va pinchar nuna de les fiestes del Festival), la historia del movimientu musical más furiosu de la historia y les sos consecuencies como revulsivu social. Intervienen ente otros Six Pistols, Ramones, Sonic Youth, Dead Kennedys, The Stooges, Suicide y The Damned.

Tamién te podria gustar