El XIX Certame de Curtios d’Avilés Acción va ser na plaza d’Álvarez Acebal

by redacción asturnews | julio 23, 2020 9:00 am

El XIX Certame de Curtios del Festival Avilés Acción va desenvolvese al aire llibre na plaza d’Álvarez Acebal del 10 al 13 d’agostu y va Estrenar una nueva sección dedicada al mediu ambiente, que se suma a la Oficial y a la d’Asturies, con un total de 19 obres a concursu, d’ente les 691 presentaes.

Afechu a les midíes de seguridá necesaries pa faer frente a la pandemia’l XIX Certame de Curtios del Avilés Acción Film Festival yá tien fecha de celebración. Va Tener llugar del 10 al 13 d’agostu al aire llibre col accesu controláu a toes la proyecciones, que van ser gratuites, na plaza de Domingo Álvarez Acebal. El programa de mano va tar disponible en formatu dixital na web www.avilesaccion.com.

La organización y la conceyalía de Cultura tomaron esta decisión, dempués de que’l decretu del estáu d’alarma y el confinamientu pol COVID-19 obligara a la so suspensión nes feches previstes primeramente, el pasáu mes de mayu. Retomalo supon un impulsu a l’actividá cultural n’Avilés y un respaldu al trabayu de los cineastes y del mundu de la cultura, nun momentu nel qu’el so activái viose seriamente afectada.

La primer premisa pa la so celebración foi garantizar toles midíes hixénicu-sanitaries y requisitos llegales precisos pa garantizar la seguridá del públicu asistente. Por ello, amenorgóse de forma drástica’l programa habitual, que nun va cuntar nesta ocasión cola amuesa de llargumetraxes, les actividaes formatives nin los conciertos, y va controlase l’accesu del públicu.

La concejala de Cultura, Yolanda Alonso, y el director del festival, Javier Mediavilla, presentaron esta mañana’l programa, que se va cinxir a compartir col públicu los 19 trabayos finalistes, d’ente los 691 que se presentaron a concursu, y premialos, nes habituales Sección Oficial y Asturies, a la que se suma una nueva, Sección Medio Ambiente, gracies a la collaboración cola empresa asturiana d’innovación en diseñu d’estratexes de sensibilización y educación ambiental, Mendroyada.

Toles proyecciones van empezar cada nueche a les 22.15 hores.

El programa de proyección de los curtios finalistes ye’l siguiente:

Source URL: http://asturnews.com/el-xix-certame-de-curtios-daviles-accion-va-ser-na-plaza-dalvarez-acebal/