Portada Escéniques El Xardín Botánicu de Xixón acueye una xornada pa fomentar la llectura de prensa y poesía

El Xardín Botánicu de Xixón acueye una xornada pa fomentar la llectura de prensa y poesía

by asturnet

El Xardín Botánicu acoyerá esti domingu la iniciativa “Leer el paisaxe”, que permitirá a los y les visitantes esperimentar la llectura de la prensa nes instalaciones, col paséu y la estancia nos diferentes paisaxes qu’ufre’l Botánicu, asina como una alborada poética a cargo de delos miembros del grupu Encadenados.
Cola entrada’l visitante recibirá de baldre na taquilla del Botánico un exemplar d’un de los tres diarios, en papel, asturianos y el so suplementu. Dende ehí, paséu y llectura van difundise cola posibilidá de tomar de baldre una consumición na cafetería o sentir la nátura dende dalgún de los bancos esparcíos pol mayor múseu al aire llibre d’Asturies. Amás, na cafetería dellos monitores conectaos a internet abrirán el paraxe natural a la información, permitiendo la consulta de bien de diarios.
Amás, dellos de los poetes pertencientes al grupu “Encadenaos” fadrán de 12:30 a 13:30, llectures poétiques de les sos creaciones, o resucitarán versos de Gioconda Belli, lleíos por Maypi Solís: (Abandonados, Dándose y Textura de sueño” y de José Hierro, lleíos por Carmen Sánchez: (Caballero de otoño, El momento eterno, y Vida).

Tamién te podria gustar