Portada Política El votu emigrante podría decidir el próximu Gobiernu d’Asturies

El votu emigrante podría decidir el próximu Gobiernu d’Asturies

by asturnet

foto1>La FSA-PSOE ganó les elecciones n’Asturies con 16 diputaos, 1 más qu’en mayu de 2011. FORU baxó 3 diputaos, quedando con 13, y el PP caltién los 10 colos que quedó dempués de perder la metá de los diputaos na convocatoria anterior. Izquierda Xunida fízose tamién con un diputáu más y tendrá 4 no que queda de llexislatura. La gran novedá ye la entrada na Xunta Xeneral d’UPyD, con 1 diputáu, dempués de quedar a unos quinientos votos en mayu de 2011.

Colos resultaos actuales la suma de FORU y PP daría mayoría absoluta, con 23 diputaos, pero entá queden por sumase los votos de la emigración, que podríen dar al PSOE un diputáu más, a costa de PP o FORU nel occidente. Esto supondría que los bloques FORU-PP y PSOE-IX sumaríen en dambos casos 22 diputaos, tando en manes d’Ignacio Prendes, diputáu d’UPyD, decidir quién gobierna n’Asturies. Les posibilidaes de pactu y el resultáu final d’estes elecciones sabránse a lo llargo d’esta selmana.

Los partíos estraparllamentarios

L’orde de los partíos estraparllamentarios ye’l siguiente: Escaños en blanco, Equo-LV, Bloque por Asturies-UNA-Los Verdes, PACMA, PCPE, IDEAS, Andecha Astur, URAS, PDYC, MSR, SAiN, UCE, AEAR, Partíu Humanista, Partido da Terra Eo-Navia y PFyV.

L’asturianismu políticu queda entá más tocáu qu’en mayu de 2011. Bloque por Asturies-UNA-Los Verdes pasa de 6.191 y l’1’03% de los votos, a menos d’un 0’32% y 1.639 votos, Andecha Astur queda con 668 votos, y la URAS, que se presentaba agora ensin el PAS, pasa de los 2.953 votos colos que se fizo la coalición a 444 votos. Na fastera occidental, el Partido da Terra consigue namás 13 votos.

Resultaos completos de les elecciones

Tamién te podria gustar