Portada Tecnoloxía El Vivarium acueye la tercer edición de la xornada Chapter Health 2.0 Asturies

El Vivarium acueye la tercer edición de la xornada Chapter Health 2.0 Asturies

by redacción asturnews

El Vivarium (Viveru de Ciencies de la Salú) de La Corredoria acoyó esti xueves la tercer edición de la xornada Chapter Health 2.0 Asturies, un alcuentru sobre oportunidaes ya innovación en tecnoloxíes de la salú. 

Sol epígrafe “Oportunidaes y proyectos en tecnoloxía pa la salú”, nel eventu participaron unos 70 asistentes y presentáronse de cinco proyectos d’innovación en salú, cuatro d’ellos asturianos. Un asistente robot, una empresa de nanovasículas, un buscador d’estudios sobre cáncer o una aplicación sobre enfermedaes rares fueron dalgunos de los proyectos d’innovación que se dieron a conocer nesta xornada, entamada pola conceyalía d’Economía y Empléu, al traviés d’Uviéu Entama, y por Salú Social Media. L’alcuentru incluyó tamién dos ponencies, una sobre “Oportunidaes de negociu na mhealth”, a cargu del dermatólogu del Hospital Ramón y Cajal y desarrollador de aplicación Sergio Vañó, y otru sobre les posibilidaes de Lleer Startup”, que pronunció’l profesor de la Escuela d’Organización Industrial Néstor Guerra.

El conceyal d’Economía, Rubén Rosón, tamién asistió a la xornada y destacó el potencial de viveru de Ciencies de la Salú pa impulsar un sector que’l Conceyu considera estratéxicu: “El viveru va ser un importante polu de desenvolvimientu ya investigación nel campu de la salú. Un referente n’Asturies y un decidíu apueste d’esti equipu de gobiernu pola innovación y el talentu. La xestión cien per cien  municipal de la instalación déxanos dotar d’un proyectu propio y ambicioso a esti espaciu”, aseguró.

Tamién te podria gustar