El VII Concursu Internacional de Música Antigua aporta a la so fin

El VII Concursu Internacional de Música Antigua aporta a la so fin
11 xunetu 09:03 2018 Imprimir

El VII Concursu Internacional de Música Antigua aporta a la so fin esti miércoles, 11 de xuneru  nel Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón.

El Concursu Internacional de Música Antigua concibióse pa dar a conocer el trabayu de mozos artistes y formaciones incipientes. Esti eventu únicu a nivel nacional trata de fomentar la interpretación y la recuperación d’obres y autores de distintos períodos históricos. Tres de seis ediciones, poles que pasaron formaciones camerísticas, cantantes y dúos, nesta 7ª convocatoria volverá cuntase con dos premios: un “Gran Premiu del Xuráu”, dictamináu por un destacáu comité d’especialistes, y un Premiu Especial del Públicu”, a partir de la votación que realicen el espectadores tres los conciertos de la semifinal.

El xuráu de la VII edición ta compuestu por:

  • Presidenta: Pilar Montoya (catedrática de clavicémbalu y profesora de danza histórica nel Conservatorio Cimeru de Música de Castiella y Llión)
  • Vocal 1: Aziz Samsaoui (director artísticu del Festival de Música Antigua de Granada y del grupu Veterum Mvsicae)
  • Vocal 2: Alfonso Carraté (director de la revista Melómanu y del Fest3Cantares)

Tres l’actuación de la última agrupación finalista va tener llugar la deliberación final y van faese públicos les resultancies de los dos premios. La entrada ye llibre hasta completar aforu

  Categories: