Portada Convocatories El vienres termina’l plazu pa presentar solicitúes pa les dos beques de la Oficina de la Llingua de Xixón

El vienres termina’l plazu pa presentar solicitúes pa les dos beques de la Oficina de la Llingua de Xixón

by asturnet

Hasta mañana, 29 de xineru ta abiertu’l plazu pa presentar les solicitúes a les dos beques de formación que convoca la Oficina de la Llingua de Xixón. Cola iniciativa quier facilitase la formación en traducción al asturianu y en llevar alantre actividaes de normalización llingüística.

Los llabores que van facer les persones escoyíes son la traducción y corrección de documentos; l’estudiu, la planificación y execución de mecanismos de promoción y espardimientu del asturianu nos servicios públicos; la collaboración nel diseñu y execución de programes y campañes de promoción del asturianu; y trabayos de campu y organización de talleres y actividaes infantiles.

Pa optar a les beques pídese tener una llicenciatura o una diplomatura y el títulu d’Especialista o Espertu en Filoloxía asturiana. Cada beca ta dotada con seis mil euros. Les instancies pueden presentase hasta’l 29 de xineru nel Rexistru Xeneral de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular de Xixón, nel Rexistru Xeneral del Conceyu de Xixón o nos auxiliares.

Bases completes de la convocatoria

Tamién te podria gustar