Portada Música El Vez incorpórase al elencu d’estrelles internacionales del Croosroad Festival

El Vez incorpórase al elencu d’estrelles internacionales del Croosroad Festival

by asturnet

El Vez, la estrella del rock’n’roll mexicanu, al que se tien casi por una reencarnación latina y postmoderna del Rei, va tar tocando nel Crossroad Festival de Xixón que va celebrase ente los díes 21 y 24 de xunetu nos xardines de la Universidá Llaboral. L’Elvis chicanu tará acompañáu nel escenariu pol está acompañado polos Spiders From Memphis y de les Elvettes, la so banda habitual y el so coru. Robert López xúntase asina al cume d’otros nomes estelares que van tar presentes nel macrofestival xixonés.

La última incorporación al Crossroad promete repetir la sorpresa que supunxo la so anterior visita a Asturies va seis años y que munchos de los que tovía nun lu conocen de cerca se decaten de que llonxe de ser una mera imitación del Elvis orixinal, el mexicanu ye un músicu versátil capaz de volcar nun escenariu asemeyaes dosis de desenfadu como de talentu. Ensin refugar les sos dotes histrióniques y la so capacidá pa rise d’él mesmu como esterotipu de lo latino ye quien tamién a amosar el so compromisu social colos suyos talo amuesen canciones con vocación d’himnu de la hispanidá na xungla anglosaxona: “Say It Loud, I’m Brown and I’m Proud” (Dilo al altu la lleva, Soi morenacu y arguyosu. La presencia xunta a los sos Spiders from Menphis de les revoltoses Elvettes:Priscilita, Gladysita, Lisa María y Qué Linda Thompson,barrunten un conciertu gustosu nel Crossroad. El Vez y la so banda tamién van tar na folixa final del macrofestival xixonés.

Los abonos de tres y cuatro díes p’acudir a esta cita colos sones del rock’n’roll más xenuín y diversu, van ponese a la venta el prósimu 1 de mayu. Les persones que merquen el so abonu a lo llargo d’esi mes va beneficiase d’un descuentu especial (63 euros pal de tres díes y 76 pal de cuatro). Por contra, en xunu van subir los precios de los abonos y en xunetu un poco vez más. Les entraes p’acceder al recintu un únicu día nun se ponen a la venta pol momentu.

Más información

Tamién te podria gustar