Portada Música El tríu DRD actúa esta tarde nel III Congresu Mundial d’Asturianía

El tríu DRD actúa esta tarde nel III Congresu Mundial d’Asturianía

by asturnet

El grupu asturianu de música folk DRD, formáu por Diego Pangua, Ruben Bada y Dolfu R. Fernández, va actuar esta tarde a les ocho dientro del III Congrsu Mundial d’Asturianía que se celebra estos díes nel Centru Municipal Integráu de Pumarín, Xixón-Sur. Con esta actuación, la tríu formáu dientro del ciclu de conciertos de Folk de Cámara, coordinaos pol fallecíu Igor Medio, na Casa Natal de Xovellanos va mostrar a la emigración asturiana por que la música folk ye nesti momentu la música más programada según l’anuariu de la SGAE.

La xornada de güei nel III Congresu Mundial d’Asturianía va tar dedicada a la participación de la muyer y la integración de los mozos nos Centros Asturianos, y nella, la formación moza DRD va interpretar temes del so discu ‘Namái’, amás d’adelantar dalgunos trabayos del so prósimu proyectu discográficu.

Esti tríu ye ún de los grupos que salieron del ciclu de conciertos de la Casa Natal de Xovellanos conocíu como “Folk de Cámara” y que coordinaba’l músico xixones tristemente fallecíu Igor Medio.

El grupu, que ta teniendo una gran repercusión a nivel nacional ya internacional, va participar tamien esti mes d’agostu en dos de los festivales más importantes d’Europa. Nel VII Festival Intercelticu de Sendim, en Portugal y nel Festival de la Danse Bretonne et de la Saint Loup, na localidá bretona de Guingamp, en Francia.

Tamién te podria gustar