Portada Sociedá El Tribunal Superior de Xusticia almite la denuncia pola prohibición del asturianu nes elecciones

El Tribunal Superior de Xusticia almite la denuncia pola prohibición del asturianu nes elecciones

by asturnet

El Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies (TSXA) estudia yá si los drechos llingüísticos de los asturianos quedaron vulneraos nes pasaes elecciones xenerales del 14 de marzu. L’altu órganu xurisdiccional acaba d’almitir a trámite un recursu interpuestu pola formación nacionaliega Andecha Astur contra la decisión de la Xunta Electoral Provincial d’Asturies de nun-y permitir presentar les sos papeletes de candidatos en llingua asturiana.

Según una notificación d’Andecha, la Sección Segunda de la Sala de lo Contencioso Alministrativo del TSXA emitió yá la notificación de l’almisión a trámite del recursu, presentáu el pasáu 9 de marzu, polo que ábrese agora un plazu nel que’l Tribunal Superior de Xusticia -másimu muérganu xudicial d’Asturies- habrá decidir si hebio o non torga a los drechos de los asturianofalantes.

Nel escritu qu’empobinó a la Xusticia, Andecha Astur alegó que’l determín de la Xunta Electoral Provincial -órganu que vela pol normal cumplimientu de la llegalidá en tiempu d’elecciones- diba contra los drechos fundamentales de la persona, lo que supuso la tramitación del recursu por vía d’urxencia.

De mou paralelu, la formación política nacionaliega solicitara amás na so denuncia la suspensión cautelar de l’anulación del votu emitíu finalmente n’asturianu, polo que’l TSXA alcordó na so primer resolución pidi-yos testimoniu sobro esti asuntu tanto al fiscal competente como a la Xunta Electoral.

Tamién te podria gustar