Portada Conceyos El Tren Turísticu d’Avilés entama a percorrer otra vuelta la ciudá

El Tren Turísticu d’Avilés entama a percorrer otra vuelta la ciudá

by redacción asturnews

Los avilesinos y los non avilesinos ya puen conocer Avilés d’una forma distinta y prestada al traviés del tren turísticu que yá percuerre una vegada más les cais del cascu históricu mientres el periodu branizu hasta’l próximu 8 de setiembre.

Como n’otres ocasiones, el tren sale de la Plaza d’España y realiza un percorríu d’unos venticinco minutos pel centru urbanu de la ciudá. El percorríu va escurrir pola cai San Francisco, Plaza Domingo Álvarez Acebal, cai Galiana, cai Severu Ochoa, Avenida de San Agustín, calle Francisco Oreja Sierra, calle José Cueto, plaza de la Mercé, calle Cuba, calle Doctor Graiño, cai La Muralla, cai El Muelle, Plaza Pedro Menéndez, Custa de la Molinera y cai La Fruta.

El preciu por persona y trayectu ye de dos euros y de llunes a vienres, el tren funciona de 17 a 21.30 hores. Sábados, domingos y festivos l’horariu de mañana ye de 12 a 14 hores y per les tardes de 17 a 21.30 hores. En principiu, el tren va funcionar a diariu sacante en casu de lluvía que se va suspender el serviciu.

Más información

Tamién te podria gustar