Portada Escéniques El Teatru Xovellanos anuncia los candidatos al Premiu a la producción teatral 2009

El Teatru Xovellanos anuncia los candidatos al Premiu a la producción teatral 2009

by asturnet

El Premiu, qu’añalmente otorga’l Teatru Xovellanos a la Producción Teatral, presentó la participación de nueve proyectos de compañíes residentes en Xixón, tres la finalización del plazu de presentación de los mesmos el día 29 de xineru a les 14:00 hores.

Esti premiu pretende aguiyar y promocionar la producción d’actividaes escéniques na ciudá y tien una dotación económica de 21.000 €. Los proyectos participantes podíen ser d’autores estatales o internacionales, primando les obres de nueva creación y aquelles que cunten cola presencia d’artistes y técnicos asturianos en tolos ámbitos de la realización del espectáculu.

L’estrenu de la obra va tener llugar nel Teatru Xovellanos Los nueve proyectos presentaos son: Teatro Demente “Otelo y Desdémona”, a partir del testu d’Emilio Méndez; El Callejón del Gato “Macbeth”, de W. Shakespeare; Escena Apache “Cyrano de Bergerac”, d’Edmon Rostand; Fridonia Producciones, con “La Gaviota”, d’Antón P. Chéjov; Teatro de la Comedia “Camellos”, de José Moret; Tamdem Escena cola “Atlántida”, de Cristina E. Pérez; Konjuro Teatro con “Papá Doc”, de Jorge Moreno, Azogue Teatro col montaxe “El jardín de los cerezos”, d’Antón P. Chéjov y Fundiciones teatrales con “Pentimento”, de dellos autores, embaxo la idea de Jesús Cracio.

Tamién te podria gustar