Portada Escéniques El teatru Xovellanos acueye esti sábadu una teatralización coral

El teatru Xovellanos acueye esti sábadu una teatralización coral

by redacción asturnews

“Kodama, el espíritu del Bosque” va ser la teatralizción coral que los grupos Aurum y Peques LDO presenten, embaxo la dirección d’Elena Rosso, esti sábadu nel Teatru Xovellanos de Xixón.

Espectáculu creáu a partir de la teatralización de nueve pieces de cantar coral, que, curioso enllazaes, utilicen el monte y los sentimientos qu’ésti xenera nel ser humanu como filo conductor. El cantar coral y el movimientu escénicu al pie de otres disciplines teatrales, musicales y visuales tales como’l teatru de movimientu, la escenografía, el llume, la caracterización, la interpretación musical y les proyecciones audiovisuales son los elementos qu’utilicen el coru femenín AURUM y el coru infantil Peques LDO para treslladanos coles sos voces y movimientos a un mundu poéticu cargáu d’alegoríes ya imaxes que remembren almiración y amor a la naturaleza.

AURUM nació a principios de 2012 y consta de muyeres que formaron parte o siguen formando del coru infantil “Peques LDO”, y que dalgunes d’elles son yá cantores del coru mistu LDO. Garantízase asina la continuidá de les voces nueves faciendo un entemediu ente’l coru infantil y l’adultu. El so oxetivu fundamental ye la busca de la más alta calidá sonora, al traviés de la diversidá vocal y estético, amás d’un compromisu emocional col públicu, gracies a los programes específicamente escoyíos y trabayaos pa cada ocasión.

PEQUES LDO foi creáu nel añu 2000 como parte del proyectu coral “El Llión d’Oru”. Tien como oxetivu’l formar coralmente a los más pequenos, col fin de crear una cantera coral. Na actualidá componesede 45 voces y cuenta con un repertoriu amplio y variao n’aestilos. Dende los sos primeros años d’andadura foi convidáu a numberosos festivales corales de la rexón, según a certames nacionales de prestíu. Llogró primeros premios en dellos Concursos nacionales como’l XXVII Certame Nacional d’Habaneres de Totana (Murcia) en 2007, y nel Certame Internacional d’Habaneres y Polifonía de Torrevieja (Alicante) en 2004 y 2008.

Organizador: DIVERTIA – TEATRO XOVELLANOS
Cuando: 1 de mayu de 2021 a les 18:30
Más información

Tamién te podria gustar