Portada Escéniques El teatru torna al Campoamor y al Filarmónica con 10 montaxes infantiles y contemporaneos

El teatru torna al Campoamor y al Filarmónica con 10 montaxes infantiles y contemporaneos

by redacción asturnews

Los ciclos “Teatru pa xente menudo” y “Escena Contemporanea” van tornar a les tables del Filarmónica y el Campoamor pa ufiertar los meyores títulos de la escena actual. Les entraes de los diez obres que se van representar ente’l 22 d’ochobre y el 30 d’avientu, salieron güei a la vienta de forma presencial y al traviés de la web municipal.

Los primeros n’esfrutar de la maxa del teatru, van ser los más pequenos: la obra ‘Ondina’ de Caleidoscopiu Teatru, va ser la encargada d’abrir esti próximu 22 d’ochobre’l ciclu empobináu a públicu familiar na Filarmónica. Esti espectáculu, entamáu en collaboración col Institutu Nacional de les Artes Escéniques y de la Música, Programa PLATEA, amuesa al traviés de los güeyos despiertos ya inquietos del so protagonista’l valor “de los héroes cotidianos”. El preciu de les entraes ye de 10 y 8 euros.

El día 29 d’ochobre, va tomar el relevu la obra “Terrore ma non troppo o La maldición de Villa Lucrecia” de la compañía Hixénicu Papel Teatru. L’espectáculu, dirixida a neños y a neñes a partir de 4 años, ta dientro del circuitu asturianu de les Artes Escéniques y ta  coorganizado cola Conseyería d’Educación, Cultura y Deportes del Principáu d’Asturies.  La obra tamién se va representar na Filarmónica y les sos entraes tienen un preciu de 6,50 y 4,50 euros.

‘El fabulosu viaxe de Christian Andersen’ de JM Xestión Teatral, va ser el siguiente títulu del ciclu “Teatru pa xente menudo” na Filarmónica. Un espectáculu nel que’l protagonista, acobardáu poles constantes burlles y humildaciones de los sos compañeros, suaña con escapar y escondese de los sos compañeros. Tou camuda cuando un día conoz a Jonás, un estrambóticu personaxe que-y afayará el so gran talentu pa inventar fábules y hestories estraordinaries.  Nesti casu, les entraes tienen un preciu de 6,50 y 4,50 euros. L’últimu espectáculu que va acoyer la Filarmónica dientro d’esti ciclu, va ser el musical de “Juan ensin Mieu”. Una obra de Magic 6 na qu’un neñu llamáu Dani va demostrar al protagonista que los sos mieu a les nubes, a les bisarmes o los soníos estraños, son una mala pasada de la so imaxinación.  Nuevamente, les entraes pa esfrutar d’esta obra’l 3 d’avientu, van tener un preciu de 6,50 y 4,50 euros.

El ciclu “Teatru pa xente menudo” va cerrase’l 30 d’avientu nel Campoamor, que va acoyer la obra “El suañu d’una nueche de branu”. La compañía Teatru del Cuervu, promete sosprender a los pequeños con esta versión del clásicu de Shakespeare que va cuntar con música sinfónica y rock and roll.  El preciu de les entraes ye de 9, 6,50 y 4,50 euros. Toles obres de “Teatru pa xente menudo” van empezar a les 18:00 hores.

Pela so parte, el ciclu “Escena Contemporanea” va averanos dende’l día 11 de payares y hasta el 29 d’avientu, los meyores títulos del panorama teatral nacional pa públicu xuvenil y adultu.  Tamién nesta ocasión, los primeros cuatro títulos van representar nel teatru Filarmónica y el postreru nel Campoamor.  Nesti casu, les obres van empezar a les 20:00 hores. La compañía Quiquilimon Producciones, van ser los primeres en triar les tables pa interpretar la obra de Eladio Pablo ‘La llarga nueche de bodes de Anita Ozores’. Nesta cita, que va tener llugar el 11 de noviembre, vamos conocer la hestoria de Rexentar Ana Ozores, a quien los prexuicios y l’hipocresía de la sociedá na que-y tocó vivir torgar vivir con llibertá, con amor y con allegría. Les entraes tienen un preciu de 6,50 y 4,50 euros.

El 18 de payares, va tomar el testigu “Comedia Multimedia” d’Emilia Yagüe Producciones S.L y Kendosan Producciones. Un espectáculu d’humor, teatru y música en directu sobre la era de la información, na que va haber sketches, escenes y cantares, amás de” terabytes de risaes, emociones y temazos sobre’l sieglu de los drones”. El preciu de les entraes ye de 12 y 9 euros. Siguirá-y el 25 payares, una de les obres finalistes del Premiu Abargane Inclán de 2016: ‘La Crazy Class’ de L´Om Imprebís, Un  homenaxe al teatru, ónde se va amosar dende dientro lo que nunca se puede guardar como espectador:  el xuegu del teatru, les lluces, los telones, los cambeos de personaxes, la música y el baille. Les entraes a12 y 9 euros.

El ciclu “Escena Contemporanea” va cerrase’l 29 d’avientu nel Campoamor, con ‘Quemes’, un estremecedor relatu de Wajdi Mouawad, que so la dirección de Mario Gas, cunta la hestoria de dos ximielgos, qu’en morriendo la so madre, “busquen la hestoria d’una vida marcada pola guerra y el desamparu.” Nesta ocasión les entraes tienen los siguientes precios: 25, 20 y 16 euros.

Vienta d’entraes on line
https://oviedo.koobin.com/

Tamién te podria gustar