Portada Escéniques El Teatru Real consuma’l cese del uvieín Emilio Sagi cinco meses depués de la marcha d’Inés Argüelles

El Teatru Real consuma’l cese del uvieín Emilio Sagi cinco meses depués de la marcha d’Inés Argüelles

by asturnet

L’alta representación asturiana nel Teatru Real desapaez en cinco meses. Depués de la marcha en setiembre pasáu de la entós xerente’l coliséu madrilanu, Inés Argüelles, los responsables del Real confirmaron güei que l’escenógrafu uvieín Emilio Sagi, director artísticu’l teatru dende payares de 2001, sedrá sustituyíu nel cargu pol críticu y promotor musical Antonio Moral.

Conforme avanzaba hai agora una selmana el diariu La Razón, el cese ta fundamentáu en razones técniques y non de tipu políticu, pesie a que tanto la marcha de Sagi como la dimisión d’Argüelles enmárquense nun enrarecimientu de les relaciones ente les autoridaes polítiques y los altos cargos del Teatru Real depués del nomamientu de Carmen Calvo como Ministra de Cultura, la pasada primavera.

Nacíu n’Uviéu en 1948 y formáu como musicólogu en Londres depués de doctorase en Filosofía y Lletres, Emilio Sagi presentóse como director d’escena na capital asturiana en 1980 al frente’l montaxe de ‘La Traviata’ de Verdi. Na década de los noventa foi director del prestixosu Teatru de La Zarzuela y llevó a escena venti producciones d’ópera y lírica.

Sagi, miembru’l Conseyu de les Artes y les Ciencies del Principáu, ocupaba’l cargu de director artísticu’l Teatru Real dende payares de 2001 y agora dexará esi llabor en manes del castellanu manchegu Antonio Moral, presidente de la Fundación Scherzo, asesor musical de la Fundación Caja Madrid y dende xineru de 2001 director artísticu de la Selmana de Música Relixosa de Cuenca.

Tamién te podria gustar