Portada Escéniques El Teatru Palacio Valdés presenta’l logo que va presidir la conmemoración del so primer centenariu

El Teatru Palacio Valdés presenta’l logo que va presidir la conmemoración del so primer centenariu

by redacción asturnews

El Teatru Palacio Valdés yá tien nuevu logotipu, que va presidir les celebraciones de los sos primeros cien años de vida: un trabayu de meses con unes directrices bien clares, de respetu a la hestoria de cien años d’un espaciu emblemáticu d’Avilés, que parte de la reconocible estampa interior del teatru, del logotipu que presidió la so imaxe nes últimes décades,

Símbolu d’Avilés, referente cultural n’Asturies y en toa España que va festexar en plenitú’l so centenariu mientres tol 2020, l’edificiu proyectáu por Manuel del Bustu estrena imaxe, que foi presentada por Yolanda Alonso, conceyala de Cultura de la ciudá, nel foyer del teatru.

Un añu conmemorativu pal que’l Conceyu peracaba un ampliu y variáu programa d’actividaes, que va dexar esfrutar de xéneros y espectáculos non habituales, del que se va faer parte a tola ciudá y que se va desenvolver en distintos escenarios. Esta programación va ser presentada nes próximes selmanes.

Signum, empresa avilesina de comunicación y diseñu, foi la encargada de la renovación del logotipu del teatru, un trabayu de meses con unes directrices bien clares, del respetu a la hestoria de cien años d’un espaciu emblemáticu d’Avilés y unu de los sos principales motores culturales, dende la so inauguración en 1920.

Partese de la reconocible estampa interior del teatru, del logotipu que presidió la so imaxe nes últimes décades, dende la so reinauguración fai 27 años, y da-y un aire nuevo. “Surde la necesidá d’actualizar la so imaxe con un restyling que respuende a el so heriedu y afacer a les sos nueves necesidaes técniques y comunicacionales, optimizando la so funcionalidad y pregnancia”, como resume la empresa Signum. Una reinterpretación qu’incide “na síntesis y la calidez” y que se va ver reforzada por dos versiones conmemorativas que se van utilizar mientres tol añu del centenariu.

El Teatru Palacio Valdés vivió 100 años vertixinosos, un sieglu a que’l so final llega entá más nuevu que na so nacencia, tres la fonda restauración que tuvo llugar nel 2017 y con una programación de vanguardia, referente en toa España. Un tiempu nel que foi testigu del tresformamientu de la sele villa de 1920 n’una zaragatera ciudá industrial y de servicios, d’un llugar de partida a otru d’acoyida, siempres abierta al mundu al traviés de la Ría, y con un nexu d’unión ente’l pasáu y el presente, que nun fixo más que crecer: el convencimientu de que la cultura ye tanto una traza que define a Avilés, como xuno de los motores del so futuru.

Como exemplu, nes próximes selmanes el Teatru Palacio Valdés va estrenar la so propia páxina web, una asignatura pindia cola que s’oldea a los espacios más piqueros del país, y dende la qu’aportar a tola información relativa a la cortil y la so programación.

Un pasu previu nes celebraciones del centenariu, un 2020 nel que se van reforzar les aliances con redes ya instituciones culturales españoles y europees; van preparase grandes conciertos; va afondar nel acercamientu a los mozos y a los centros educativos, y va dase cabida a espresiones artístiques y formatos pocu vistos hasta agora n’Avilés. Actividaes que van completar y van faer entá más variada la rica propuesta cultural local que s’ufierta dende la conceyalía de Cultura, abierta siempres a la collaboración privada, y van complementase ente sí, cola cuenta de llegar a tola ciudadanía, a les nueves xeneraciones y a tolos colectivos, de forma accesible ya inclusiva.

Tamién te podria gustar