Portada Conceyos El Teatru Filarmónica va acoyer el 22 de febreru la XV Gala de los Premios AMAS

El Teatru Filarmónica va acoyer el 22 de febreru la XV Gala de los Premios AMAS

by redacción asturnews

El Teatru Filarmónica va acoyer el 22 de febreru la XV Gala de los Premios AMES. Los conceyales Cuadonga Díaz y José Luis Costielles anunciaron esta mañana les candidatures d’esta edición, que yá se pueden votase al traviés de la web www.premiosamas.com.

El presidente de la Fundación Municipal de Cultura, el conceyal José Luis Costiellas y la conceyala de Festexos, Covadonga Díaz, presentaron esta selmana pasada la llista de candidatos para la XV edición de los Premios Amas. La entrega de los galardones celebrará’l 22 de febreru , a les 19 hores, nel Teatru Filarmónica. Los ediles estáu acompañaos del coordinador d’estos premios del Anuariu de la Música Asturiana, David Serna. “Dende agora y hasta el día 2 de febreru ta abiertu’l plazu para votar on line, al traviés de la páxina www.premiosamas.com, a les 22 candidatures qu’hai. L’añu pasáu batióse’l récord de votaciones, con 104.000 votos emitíos,  asina qu’anguaño esperamos superar estes cifres”, aseguró Serna.

Covadonga Díaz  calificó la gala como “la gran fiesta de la música d’Asturies” y destacó l’apueste del Conceyu d’Uviéu por “recuperar l’allegría y la vida de la nuesa ciudá y de los nuesos espacios. Los premios Amas son un estímulu para consiguilo y deseyo suerte a los 88 nomaos”.

Costillas tamién reseñó “el sofitu del equipu de gobiernu a la música asturiana y a los nuesos músicos”. A xuiciu del edil de Cultura “los  premios AMES yá se fixeron un buecu importante nel panorama musical d’esti país. Como presidente de la Fundación Municipal de Cultura quiero felicitar a la organización y destacar la nuesa collaboración por que siga sonando música fecha na nuesa tierra. Estos premios sirvieron de trampolín pa muncha xente. Por eso, norabona a los organizadores”.

Tamién te podria gustar