Portada Escéniques El Teatru Familiar volvió a Los Canapés con funciones en marzu

El Teatru Familiar volvió a Los Canapés con funciones en marzu

by redacción asturnews

Col llevantamientu de les restricciones sanitaries que imposibilitaban la celebración d’actividaes culturales con públicu, retomose en marzu la programación de Teatru Familiar nel Centru Cultural de Los Canapés, con dos funciones gratuites recuperaes tres la so suspensión. La primera, foi esti vienres 5, “El Gorrumbu”, de Saltantes Teatru; y el vienres 19, “Alcordances”, de Compañía Adrián Conde.

Cola fonderada del entá recién na retina amburo de la catedral de Notre Dame, en París, Saltantes Teatru retoma los emblemáticos personaxes d’Esmeralda (Nerea Vázquez) y Quasimodo (Luis Alija) y el filo conductor del clásicu de Víctor Hugo “Nuesa Señora de París”, para resaltar la importancia de la cultura, de los bienes materiales ya inmateriales que conformen el patrimoniu de toos, dende una catedral, hasta’l senciellu actu de sentase a una mesa y compartir alimentos, y cómo respetalos.

Y el 19 de marzu, tres dellos aplazamientos del so estrenu n’Avilés por causa de la situación sanitaria, por fin podrá esfrutase de “Alcordances”, de la Compañía Adrián Conde en collaboración con Yuju Espectáculos, anque yá ensin el rangu d’estrenu. Un vuelu máxicu al traviés de la intelixencia emocional, nel que neños y neñes van preguntase, ¿cómo s’almacenen les alcordances? ¿Por cuánto tiempu? ¿Siempres se recuerden de la mesma forma?

Una creación d’Adrián Conde, que la interpreta, y Pep Vila, que la dirixe, nun viaxe autobiográficu al traviés de la memoria: la hestoria de Marcelino, coleicionista d’alcordances, les sos ayalgues más preciaes, que guarda, ordena, clasifica, curia, protexe…

Tamién te podria gustar