Portada Escéniques El Teatru Español presenta so temporada

El Teatru Español presenta so temporada

by redacción asturnews

Con una escenografía pomposa presentóse esti día la programación del Teatru Español nes Naves del Mataderu de Madrid: Teatru na cai, grandes nomes de la dramaturxa al pie de otros más noveles y muncha danza son dalgunes de les propuestes.

L’actriz Carmen Conesa y el director artísticu del teatru, Juan Carlos Pérez de la Fonte, exercieron de maestros de ceremonia nun alcuentru nel que participaron munchos de los actores, directores y autores que van protagonizar la temporada 2015-2016 del centru municipal.

Teatru na cai, grandes nomes de la dramaturxa al pie de otros más noveles y muncha danza son dalgunes de les propuestes que van tener llugar nes sales del Español y nel Mataderu. José Sacristán va estrenar, al pie de Javier Godino, Muñeca de porzolana, la obra de David Mamet que va protagonizar Al Pacino nos escenarios de Broadway.

José María Pou va presentar el so escelente Sócrates, dirixíu por Mario Gas, y qu’inauguró el festival de teatru de Mérida. Carmen Elías va traer a Madrid el monólogu que representó en Barcelona, Al galopie, nel que se mete na piel de la editora de Vogue Diana Vreeland. El cineasta José Luis Garci va dirixir Arte nuevo: un homenaxe, obra d’Alfonso Xastre y Medardo Flaire, ente qu’el mesmu Juan Carlos Pérez de la Fuente va ponese al mandu d’El cercu de Numancia, de Miguel de Cervantes con adaptación del recién Premiu Nacional de Poesía Luis Alberto de Cuenca.

Con pianu en directu y una duración daqué llarga, la presentación de la temporada del Español concentrabas nos sos protagonistes. Cada unu d’ellos, sentaos nel escenariu de la sala Fernando Arrabalde del Mataderu, fueron interpretando, cavilgando, baillando ya inclusive cantando en redol a los proyectos que se van estrenar a lo llargo de los próximos meses.

Tamién te podria gustar