El Súmmun asoleya’l númberu 30 tres de 7 años d’actividá

27 09:56 2008 Imprimir

La revista El Súmmum, asoleyada por Ámbitu Publicaciones, llega al númberu 30, dempués de más de siete años asoleyándose. Col lema “Depués de 30 númberos, la revista sigue teniendo munchu pesu” los editores de la revistsa quiere resumir “l’espíritu” de la publicación”, que s’asoleya trimestralmente, ye de baldre y se defiene como “un auténticu magazine de la cultura”.

N’esta nueva entrega recueye poemes de William Faulkner, testos y pintures de Carlos Barral, una llarga entrevista al poeta mexicanu José Emilio Pacheco, un adelantu del últimu llibru de Juan Carlos Gea y una reflexón sobre la familia Panero de Miguel Barrero, ente munches otres collaboraciones. La revista El Súmmun distribúise gratuitamente per bien dellos puntos culturales y comerciales de tola xeografía d’Asturies.

El llector tamién va atopar bien dellos artículos d’interés: reseñes de llibros y d’esposiciones, estampes como la d’Ovidio Parades sobre Liza Minelli, noticies de les últimes producciones discográfiques (como «Dudas y precipicios» y «La nada y tu» d’Alfredo González) o una entrevista al antropólogu Manuel Delgado améstense nuna publicación que, comenten dende la editorial, “tovía guarda más sorpreses pal llector”.

Descarga la revista de baldre

  Categories:
Loading Facebook Comments ...