El Súmmum conviértese en revista de pagu

04 xineru 05:40 2012 Imprimir

El Súmmum,revista cultural editada por Publicaciones Ámbitu, llega al númberu 39 con un exemplar añal que yá se puede merca en llibreríes y na tienda en llínia de la editorial, yá que dende esti númberu la revista ye de pagu. Nes sos 192 páxines a color, la publicación recueye entrevistes a los escritores Rosa Montero, Gonzalo Suárez, Antón García, Jordi Llavina y Ovidio Parades; reportaxes gráficos de trabayos de los creadores plásticos Fernando Bayona, Miguel Galano y Bill Viola y de los museos de Louisiana en Copenhagen y l’Arqueolóxicu d’Uviéu.

Nel tarrén audiovisual, anúnciase la estrena de la comedia de situación Chatarrona ya infórmase sobre’l documental de Melania Fraga sobre l’occidente asturianu y sobre la última película de Lucia Herrera. Nel campu del diseñu gráficu y multimedia, entrevístase a los responsables del estudiu de diseñu Diseco y repásense los últimos trabayos d’Ámbitu.

En cuantes a la escena asturiana, faise esbilla de les estrenes teatrales del añu de la mano del críticu Beni Ortiz. Pe la so parte, l’apartáu musical protagonícenlu Nacho Vegas, Dark la Eme y Skama la Rede y el d’ilustración, Francisco Pimiango, Javier Mariscal y Alfonso Zapico. La estaya de creación lliteraria, cuenta con collaboraciones de Pablo X. Suárez, Marina Sanmartín «La Fallera Cósmica» y Belén Rico.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...