Portada Música El streaming ufre una segunda vida a la industria musical

El streaming ufre una segunda vida a la industria musical

by redacción asturnews

El 2020 foi nuevamente un añu favorable pa la industria musical. Según l’últimu informe ellaboráu pola Federación Internacional de la Industria Fonográfico (IFPI, poles sos sigles n’inglés), los ingresos de la música grabada a nivel mundial xubieron a 21.600 millones de dólares estadounidenses l’añu pasáu, esto ye, un 7,4% más que los 20.200 millones alcanzaos en 2019, gracies sobremanera al streaming.

La industria de la música encadena asina’l so sestu añu consecutivu de crecedera, depués de casi dos décades de descensu paulatín. Pero paradóxicamente, la transición a la era de la distribución dixital favoreció tantu’l cayente de la industria musical como la so revitalización. Tres la dómina dorada del CD, qu’impulsó los ingresos de la música a niveles ensin precedentes mientres la década de los noventa, la llegada del MP3 y l’intercambiu d’arquivos solmenaron a la industria musical como un terremotu. Ente 2001 y 2010, les vientes de música en formatu físicu amenorgar más d’un 60%, de 23.000 millones a 8.900 millones de dólares.

Nesi mesmu periodu, les vientes de música dixital pasaron de cero a 4.000 millones de dólares, lo cual nun foi abondu pa compensar la cayida de les vientes de CD. La industria musical tocó fondu en 2014, cuando la facturación total foi de 14.000 millones de dólares, el so nivel más baxu en 20 años. Nun foi hasta l’apaición y adopción xeneralizada de los servicios de streaming que la suerte de la industria discográfico volvió camudar.

Tres delles reticencies iniciales p’acoyer los servicios de streaming, tanto los sellos discográficos como los artistes paecen siguir l’exemplu de los y les consumidores, aceptando que’l futuru de la música ta na distribución dixital. L’añu pasáu, el segmentu dixital representó la mayor parte de los ingresos de la música en tol mundu, colos servicios de streaming representando por sí solos el 62% del botín.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar