Portada Música El soul del danés Jesper Lindell llega a la Factoría Cultural esti sábadu

El soul del danés Jesper Lindell llega a la Factoría Cultural esti sábadu

by redacción asturnews

Factoría Sound sigue 2022 enferronáu a la intensa sonoridá soul del danés Jesper Lindell, quien va detenese n’Avilés la so xira per España esti sábadu, con un conciertu na Factoría Cultural a les 21 hores.

Les entraes atopense a la vienta nes canales habituales, la taquilla de la Casa de Cultura y la web https://uniticket.janto.es/palaciovaldes/public/janto/main.php con un preciu de 10 euros, 12 el día de l’actuación.

Diba pa futbolista y una grave mancadura, na so convalecencia, abrió-y les puertes de la música, gracies a la guitarra acústica que lu enseñó a tocar el so hermanu mayor. Entós tenía tan solo 13 años, pero afayó’l que sería’l so mundu.

El so primera gran ésitu llegó col cantar “Moving Slow”, que superó los cinco millones de reproducciones, primero que se-y diagnosticara una carecéi conxénita que riquió d’un tresplante de reñón, donáu pol so padre. Na convalecencia xestó l’álbum col que va llegar a Avilés, “Twilights”, llanzando n’este mesmu 2022.

Tratar d’un trabayu que -y emparienta col gran rock de los 70, con innegables aires del meyor Van Morrison, y toa l’alma y el blues qu’esbillen los cantares creaos col so desbordante talentu, el mesmu que relluz nel escenariu, onde ye capaz de crear un ambiente intimista atrapando al públicu.

Dende’l primer cantar del discu, “Westcoast Rain”. Dempués llega “Dancie”, un tributu al R&B de Nueva Orleans y el soníu fronterizu de Doug Sahm. En “Twilight”, que da nome a la producción, rinde homenaxe a The Band, en forma de versión del cantar qu’apaeciera nel discu ‘Islands’ de 1977.

A última hora, un compendiu de cantares reflexivos y llenes de vida y sentimientu, para poner el broche a un Factoría Sound que volvió confirmar mientres 2022 a Avilés como l’escenariu perfectu para esfrutar cola meyor música nel norte d’España.

Tamién te podria gustar