Portada Música El Sónar va poder celebrase dempués de que’l xuez torne la demanda de los ‘riggers’

El Sónar va poder celebrase dempués de que’l xuez torne la demanda de los ‘riggers’

by redacción asturnews

El xulgáu social númberu 27 de Barcelona, que’l so titular ye’l xuez Santiago Vidal, decidió nun aplicar les midíes cautelares que-y ciscaben los ‘riggers’ del Sónar, los trabayadores encargaos de montar los escenarios, dempués de que la Fira de Barcelona contratara a otros montadores esternos ensin respetar la fuelga de los primeres. El festival de música electrónica va poder celebrase finalmente del 18 al 20 de xunetu como taba previstu.

Na interlocutoria, Santiago Vidal se remite a un principiu de proporcionalidad” y añede que “exercer lexítimamente’l derechu a fuelga d’unos cuantos, nun puede poner nunca en peligru la viabilidá del llugar de trabayu de munchos otros trabayadores, que tamién merecen tutelar de los tribunales de xusticia”.

Amás, el xuez considera que nun se xustifica parar l’actividá de montaxe porque produciría “prexuicios irreparables y bien alzaos” a otres empreses y trabayadores de sectores como’l tresporte, la hostelería y la restauración”, polo que respuende por la contratación d’otres empreses para sustituyir a el trabayadores en fuelga.

La empresa UTE Rigging, qu’ufierta servicios na cortil de Fira Barcelona onde tien llugar el Sónar, señaló esti martes que “el xuez echó voz de a les partes que nun s’aplicarán les midíes cautelares” que ciscaben el trabayadores en fuelga.

Esti trabayadores interpunxeren una demanda contra la contratación de terceros para los llabores de montaxe y ciscaben “desactivar cualquier actividá tendiente a invisibilizar o amenorgar los efectos de la fuelga”.

Fuentes del Sónar esclariaron a Efe qu’esta decisión xudicial supon que’l festival de música de Barcelona va poder celebrase con normalidá, una y bones los trabayos de montaxe de los escenarios tán bien avanzaos y van rematar a tiempu.

Tamién te podria gustar