Portada Música El sólidu rock de los gaditanos Bourbon llega al escenariu de la Factoría Cultural

El sólidu rock de los gaditanos Bourbon llega al escenariu de la Factoría Cultural

by redacción asturnews

El sólidu rock de los gaditanos Bourbon llega al escenariu de la Factoría Cultural pa dar el segundu conciertu del nuevu ciclu de Factoría Sound, esti martes 30 d’abril a les 21 hores.

El tríu de Sanlúcar de Barrameda trai a Avilés el so últimu discu, “Fonte vieya”, col que faen una incursión nos raigaños del rock andaluz. Les entraes atopar a la vienta, a 10 euros en vienta antemanada y 12 el día del conciertu.

Bourbon ye una de les bandes más reputaes nel actual panorama del rock español y llega per primer vegada a la Factoría Cultural d’Avilés. El tríu de Sanlúcar de Barrameda atopar de xira per tol país col so últimu álbum, “Fonte vieya”, col que faen una incursión nos raigaños del rock progresivu andaluz. Van dar el segundu conciertu del nuevu ciclu de Factoría Sound, el martes 30 d’abril a les 21 hores.

Les entraes atopar a la vienta de forma antemanada a un preciu de 10 euros, 12 el día del conciertu. Y pueden adquirise nes taquilles de la Casa de Cultura y de forma telemática na web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

De la enchente voz de la emerxente Bette Smith nel primer conciertu del ciclu, a les evocadores lletres en castellán del rock más clásicu de Bourbon, que tomen el relevu, Factoría Sound -entamáu pola conceyalía de Cultura al traviés de la Factoría Cultural- concita atracción y espectación nos aficionaos a la bona música nel norte del país.

El tríu de Sanlúcar conformáu polos hermanos Raúl y Álvaro Guerrero na guitarra y batería y Juanma Gonzálvez nel baxu. Llanzar a la carretera en publicando na pasada seronda “Fonte vieya”, el so tercer álbum, tres “Fango” (2013) y “Devastación” (2015). En constante evolución, dende’l hard rock primixeniu, enfusáronse nos raigaños del rock andaluz, una propuesta progresiva con reminiscencies sicodéliques qu’añede un nuevu aire a les sos lletres.

Grabáu en Trafalgar Estudios so la producción de Curru Ureba, cuenta con siete tarrezas nos qu’amuesen tolo que los gaditanos son capaces de consiguir, colos sos trabayáu testos y melodíes. De la potencia desnuda del hard rock de los sos empiezos, a les consiguíes harmoníes vocales, y con un nada oculto homenaxe a una banda de cultu como Triana. Tou desfila pol discu, y faise patente nun escenariu qu’apoderen, tres munchos años de brega na carretera, de local en local.

Próximu conciertos de Factoría Sound

30 d’abril. Bourbon.
17 de mayu. Llee Bains & The Glory Fires.
22 de mayu. The Brew.

Tamién te podria gustar