Portada Educación El Sindicatu d’Estudiantes pide que se «aparte yá» al catedráticu sancionáu n’Uniovi

El Sindicatu d’Estudiantes pide que se «aparte yá» al catedráticu sancionáu n’Uniovi

by redacción asturnews
Foto: Wagner Cezar (https://www.flickr.com/photos/wagner_cezar_fotografia/)

El Sindicatu d’Estudiantes solicitó hai unos díes que se «aparte yá» al catedráticu d’Odontoloxía sancionáu pola Universidá con trés meses ensin emplegu y sueldu por comentarios vexatorios escontra los sos alumnos.

El resolvimientu nun ye firme, entá puede recurrise, pero pa los representantes de los estudiantes ye una vergoña que siga impartiendo clase y sentando cátedra cuando hai alumnos que se tuvieron que colar fora, a otres universidaes, violentos colos sos comentarios machista y homófobu: “La Universidá sigui mirando pa otru llau, perpetuando la situación, cuando esisten un montón de pruebes contra él. Amás, tampoco podemos escaecer cómo pueden sentise los sos alumnos agora en clase”.

Por eso, Anahí López, voceru del sindicatu, y Beatriz García, de la plataforma feminista Llibres y Combatives del mesmu sindicatu, reclamaron que se-y estreme yá de les aules. La primera solicitó, inclusive, la inhabilitación llaboral. Porque, sorrayen, «un home homófobu nun puede ser un bon profesor». Ente los fechos que la Universidá da per probaos tán los comentarios despreciatibles escontra un alumnu con discapacidá auditiva -«Con usté ye como dar voces en castañéu»- y una alumna mientres una clase práctica -«¿Qué clase de muyer ye usté que nun sabe cocinar?»-.

La encargada d’empecipiar l’espediente foi la comisión de disciplina, qu’investiga toles denuncies que-y lleguen. Agora bien, la Universidá quier disponer d’una ferramienta más, empobinada a «velar por un comportamientu éticu en toles sos funciones» y que regule, ente otros aspeutos, la conducta docente. Tratar d’un códigu éticu, similar al que yá esiste n’otres instituciones académiques del país. El rector anunciar en 2017 y dixo que lo tendría llistu en 2018. Atropa, poro, un añu de retrasu.

La comisión encargada d’ellaboralo (formada por cinco representantes del colectivu del personal docente ya investigador; unu del d’estudiantes y otru del grupu de Personal d’Alministración y Servicios) constituyóse, según la Universidá, el segundu semestre de 2018 y tuvo la so primer xunta antes del pasáu branu. Nestos momentos ta en fase de borrador.

 

Tamién te podria gustar