Portada Educación El Sindicatu d’Estudiantes pide la eliminación de la EBAU

El Sindicatu d’Estudiantes pide la eliminación de la EBAU

by redacción asturnews
Foto: José Antonio Carretero (https://www.flickr.com/photos/jose1969/)

El Sindicatu d’Estudiantes d’Asturies pidió esti xueves pasáu la eliminación de la prueba de la selectividá por que toos los alumnos puedan aportar a los estudios cimeros y, en primer términu, rebaxar la prueba d’Hestoria na próxima EBAU pol abondosu temariu que contién.

Anahí López y Beatriz García, del Sindicatu d’Estudiantes, que realizaron estes declaraciones a los periodistes en axuntándose con representantes de la Conseyería d’Educación, adelantraron que-yos comunicaron que va haber una cambéu na prueba d’Hestoria de la EBAU.

Col cambéu acabante de conoceses, los estudiantes van poder optar ente dos opciones en ca una de les cinco entrugues que se-yos realicen nes materies en cuenta de la obligatoriedá d’escoyer ente unu de los dos bloques enteros con cinco entrugues como asocede agora, anque, según aprofiaron, tratar de «un parche insuficiente».

«Ye un exame aburrible y con abondosa materia. En primer llugar habría que rebaxar drásticamente esta prueba d’Hestoria y depués esaniciar la selectividá, una y bones esta prueba ye una torga más por que los alumnos puedan dir a la universidá», sorrayaron. Indicaron que «los retayos que se fueron asocediendo provocaron que nun haya places pa toos y a la fin los que paguen esta situación son los fíos de el trabayadores que ven que nun pueden aportar a la universidá al nun poder faer frente a la tases abusives».

López apuntó qu’esta prueba d’hestoria, con un temariu tan amplío, «provoca estrés ente’l profesoráu que nun se ve capaz de dar tola materia» y, pol so puestu, esta situación afecta tamién alumnáu.

A lo último, García señaló que’l próximu 6 de marzu, mientres la manifestación contra l’ataque a la enseñanza pública per parte de Vox y en contra del pin parental y la política d’odiu y homofobia d’esi partíu, tamién se va reivindicar la eliminación de la prueba de selectividá.

Tamién te podria gustar