Portada Educación El Sespa va habilitar una app pal rexistru de docentes a vacunar

El Sespa va habilitar una app pal rexistru de docentes a vacunar

by redacción asturnews

La Conseyería d’Educación aislló, mientres la última selmana, al 0,54% del alumnáu matriculáu dende’l primer ciclu d’Infantil hasta Bachilleratu y FP. Nestos siete díes fueron 43 aules, 793 estudiantes y 44 los docentes confinaos por causa de la incidencia del coronavirus tantu en centros educativos públicos como privaos y alcordaos.

En paralelu los directores de los centros educativos empezaron a recibir ayeri un documentu de la Conseyería nel que se-yos informa del procesu de vacunación del personal docente, el que ta incluyíu nos grupos 6B y 6C del protocolu. En dichu escritu, al que tuvo accesu EL COMERCIU, especifícase qu’el Sespa va poner a disposición de los centros una aplicación onde se van rexistrar los datos de toles persones que trabayen en dichos centros y tienen una vinculación llaboral cola Conseyería o empreses contrata d’esta. Nesti testu, onde se recuerda que la vacunación ye voluntaria, esplícase que resulta necesariu determinar el personal que desempeña la so actividá docente con alumnáu que nun utiliza mázcaru o bien personal que, atendiendo a la singularidá del so puestu de trabayu tien de prescindir del mázcaru por un tiempu cimeru a quince minutos.

Lo qu’entá nun s’especificó ye cuando se van empezar a realizar les llamaes pa citar nos puntos de vacunación. Pel momento, la respuesta dende Salú ye que se va empezar a faer «nos próximos díes». Esti personal, salvu les esceiciones contemplaes nel protocolu, va recibir la vacuna d’AstraZeneca.

Tamién te podria gustar