El serviciu del Bancu de Llibros d’Uviéu pue demandase hasta’l 28

El serviciu del Bancu de Llibros d’Uviéu pue demandase hasta’l 28
17 agostu 09:14 2020 Imprimir

Dende va años el Conceyu d’Uviéu y Cruz Roja desenvuelven el denomináu Bancu de Llibros de Testu, una iniciativa que forma parte del Programa NUEVU-TU, y que ye frutu d’un conveniu de collaboración ente dambes entidaes y va poder demandase hasta’l 28 d’esti mes d’agostu.

Nesta edición, y por cuenta de la situación actual provocada pola COVID-19, el Bancu de Llibros va emprestar namái un serviciu d’entrega de llibros a les families demandantes. Estes entregues van atendese colos llibros procedentes del remanente d’años anteriores correspondientes a los cursos de 3º a 6º de Primaria, 1º a 4º de Secundaria, y 1º  y 2º de Bachilleratu. El proyectu ta dirixíu a la población escolarizada del conceyu d’Uviéu y les sos families cola fin de facilitar l’accesu a llibros de testu.

El periodu de solicitú establezse ente’l 13 y el 28 d’agostu de 2020. En cuanto al procedimientu de solicitú, va realizase bien per vía telefónica nel 985209635, o bien unviando un corréu electrónicu a bancodelibrosoviedo@cruzroja.es. L’orde d’atención a les solicitúes va ser por estrictu orde de llegada. Una vegada determinada la disponibilidad de los llibros va contactase coles families p’apurri-y los na casa.