Portada Sociedá El Serviciu de Normalización de Cangas ya tien responsable y va abrise nos prósimos díes

El Serviciu de Normalización de Cangas ya tien responsable y va abrise nos prósimos díes

by asturnet

El Serviciu de Normalización de Cangas del Narcea va empezar a funcionar nos prósimos díes una vez que ya tien responsable. Después d’una primera convocatoria na que’l tribunal calificador decidiera dexar desierta la plaza, ayer martes, tres celebrase les nueves prebes, un de los candidatos, Inaciu González, algamaba la másima puntuación. Cangas xúntase asina a la rede municipal de servicios y oficines de normalización, siendo’l primer conceyu occidental en poner en marcha esti departamentu d’atención al ciudadanu.

El Serviciu de Normalización Llingüística de Cangas del Narcea va abrir les sos puertes la prósima selmana na capital del conceyu y ubicáu nel Edificiu de Servicios Múltiples del centru la villa. El responsable d’esta nueva oficina de la rede municipal de normalización ye Inaciu González, uvieín d’orixe occidental, maestru de primaria y col títulu d’Espertu en Filoloxía Asturiana. La persona seleccionada algamó la másima puntuación nes pruebes realizaes ayer martes 31 pol tribunal calificador del que formaben parte el director de la Oficina de Política Llingüística del Principáu, Ramón d’Andrés, y el secretariu de l’Academia de la Llingua Asturiana, Roberto González-Quevedo, amás de conceyales y técnicos municipales.

Una de las primeras actuaciones del Servicio de Normalización va ser reunise coles asociaciones del conceyu pa conocer les sos necesidaes en materia llingüística y proponer un marcu de colaboración. Cangas del Narcea conviértese asina nel primer conceyu del Occidente en dar el pasu de crear un Serviciu de Normalización. El Plenu correspondiente al mes de febreru aprobó, colos votos favorables de PSOE, IU-BA y URAS, la puesta en marcha d’un serviciu que va contar, hasta avientu de 2005, coles víes de financiación que la Conseyería de Cultura destina a la creación y mantenimientu de la rede municipal de normalización. Con esta puesta andar de la oficina, la capital del suroccidente súmase a Xixón, Siero, Comarca de la Sidra, Mancomunidá de Peñes, L.lena, Llangréu y Avilés, que tamién cuenten con servicios dedicaos la normalización del asturianu dientro’l marcu los sos conceyos.

Talo señalen dende l’Ayuntamientu de Cangas: “l’oxetivu d’esta oficina va ser el de facer normal a nivel institucional lo que ya ye normal na calle”. D’alcuerdu con esti planteamientu, la nueva oficina va ufiertar un serviciu permanente de traducción, elaborando documentos públicos en asturiano, incentivando la colocación de carteles indicativos en llingua asturiana ya implicando na promoción llingüística a les entidaes públiques y privaes del conceyu. La oficina va abrir nun principiu tres díes a la selmana:miércoles, xueves y viernes n’horariu de mañanes.

Tamién te podria gustar