Portada Música El Septeto Santiaguero lleva’l son cubano al Valley

El Septeto Santiaguero lleva’l son cubano al Valley

by asturnet

El Septeto Santiaguero, una formación cubana de Santiago, va ser el protagonista de la fin de Selmana en Castrillón cola so actuación esti sábadu 5 d’Ochobre a les 8 la tardi nel Centru Cultural Valley. La gran puxanza a escala internacional que vien algamandó’l nuevu discu del Septeto Santiaguero, a quien munchos llamen el Dream Team del Son Cubanu, nun ye d’estrañar tdepués de que grandes estrelles del Mueyu Caribeñu y Neoyorquinu decidieren xunir les sos voces al recién álbum llanzáu “Vamos pa’ la fiesta”. Rubén Blades (Llárimes Negres), Cheo Feliciano (Un mizcu del to amor) y José Alberto “El Canariu” (Amor montés), nun duldaron en collaborar, porque la calidá d’esta formación compuesta por siete virtuosos ye incuestionable y amás nel escenariu como valor añedíu lo cual forma parte del calter y humor cubano allanten al públicu con coreografíes que tán siendo asonsañaes por orquestes de Mueyu dende Colombia hasta Miami.

El Septetu Santiaguero ye una de los cumes de la música tradicional nel Santiago de Cuba actual. Tien un directu arrollador y naide atrever a cuestionar la so hexemonía nos escenarios del Mundu. Cuenta cola ventaya de llevar na so formación a trés cantantes solistes lo que-y dexa una gran variedá de recursos vocales. La mayoría de los miembros componen, de cuenta que’l repertoriu ta formáu en gran parte por material propio. El so fuerte ye la guaracha, siempres allegre, un pocu picante y con unos montunos que la faen irresistible al baille.

El so directu ye impresionante, en cada actuación faen gala de la so calidá a prueba de suxetividaes, les sos entregues, entá defendiendo la cubanía a estazón, son sobre la base del respetu al bon gustu universal. Tienen el méritu insuperable de llograr crear una empatía n’estremu templada col públicu en toos y cada unu de los escenarios nos que se presentaron.

El so repertoriu ye un percorríu por distintes aguaes de la música popular cubana, con énfasis no tradicional. Trabayen dende un sentíu bien personal obres d’autores clásicos de la música cubana como Miguel Matamoros y Ñico Fardelín, lo mesmo que de contemporaneos ente los que s’inclúin integrantes de l’agrupación.

Tamién te podria gustar