Portada Convocatories El Seminariu de Filoloxía Asturiana va celebrar les I Xornaes “Llabor en Tienda. Nueves Tendencies na Llingüística Asturiana”

El Seminariu de Filoloxía Asturiana va celebrar les I Xornaes “Llabor en Tienda. Nueves Tendencies na Llingüística Asturiana”

by asturnet

El Seminariu de Filoloxía Asturiana, grupu d’investigación adscritu al Departamentu de Filoloxía Española de la Universidá d’Uviéu, anuncia la celebración de les I Xornaes de Trabayu “Llabor en Tienda. Nueves Tendencies na Llingüística Asturiana” pa los díes 6, 7, 8 y 9 d’ochobre d’anguaño.

Actualmente, dientro la Universidá d’Uviéu y n’otres d’España y del estranxeru, alredor de la llingua asturiana tán en marcha proyectos y planteamientos d’investigación bramente novedosos, qu’abren caminos metodolóxicos y llinies d’estudiu venceyaos a les corrientes más avanzaes de la llingüística europea y mundial.

“Llabor en Tienda” quier ser un alcuentru científicu y universitariu, onde los investigadores asoleyen ante la comunidá universitaria (profesores, estudiantes, otros investigadores) los proyectos y iniciatives nos qu’agora mesmo tán trabayando, llogrando asina un sanu intercambiu de conocencies y afalando a los futuros investigadores del fechu llingüísticu asturianu a escazar per nueves llinies de trabayu.

Les xornaes desenvolveránse en sesiones de pela mañana y pela tarde, y nelles intervendrán unos venti especialistes en campos como la investigación esperimental fonética, la gramática xenerativa, la lexicografía y lexicoloxía, la dialectometría, la toponimia, el drechu llingüísticu comparáu, la llingüística de corpus, la llingüística variacional, la lligüística computacional, l’estudiu de la llingua medieval, y otres. Dedicaránse tamién partaces esclusivos pal ámbitu lleonés y pal gallego-asturianu. Ramón d’Andrés va ser el coordinador del eventu.

Tamién te podria gustar