Portada Gastronomía El sector sidreru acueye la D.O. europea ente l’enfotu y l’escepticismu

El sector sidreru acueye la D.O. europea ente l’enfotu y l’escepticismu

by asturnet

L’aprebación definitiva pola Unión Europea de la Denomación d’Orixen protexida de la sidra asturiana recíbese nel sector con una estremadura d’opiniones, ente l’enfotu de los productores qu’apuesten pola marca de calidá y l’escepticismu de los que siguen sacando al mercáu la bebida ensin denomación.

Los propios empresarios sidreros qu’apostaron pola producción d’Orixen reconocen qu’ésta enxamás va representar un consumu masivu n’Asturies y que’l futuru de la marca propio pasa pola so promoción nel esterior y la diversificación n’otros productos. L’administración autonómica, consciente del problema, anunció per voz de la conseyera d’Agricultura, Servanda García, la intención d’entamar una campaña de difusión de la sidra asturiana per tol estáu col oxetivu de dar salida a una producción que s’espera se multiplique por diez nos prósimos años. La campaña publicitaria va escomenzar nos primeros meses de 2006 con cuñes publicitaries en diversos medios d’ámbitu estatal.

Les cifres de la sidra con D.O. siguen siendo perbaxes en comparanza cola bebida ensin etiquetar. Asina, ente 2004 y 2005 nun algamó más que les 350.000 botelles frente a los noventa millones de litros (ente natural y achampanao) que produxo’l sector en sidra ensin denomación.

Tamién te podria gustar