Portada Sociedá El sector de la cultura estrenó l’añu con una baxada nos precios del 1,8 por cientu

El sector de la cultura estrenó l’añu con una baxada nos precios del 1,8 por cientu

by asturnet

L’añu empezó más baratu nel sector de la cultura. Los precios de los productos y servicios culturales baxaron en xineru un 1,8 por cientu con respecto al mes anterior, una cifra que cooperó nun descensu xeneral de les tarifes lideráu poles rebaxes en vistíu y calzáu y que dexa, con calter global, los precios n’Asturies un 1,3 por cientu perbaxo d’avientu de 2004.

Según los datos qu’esta mañana asoleyó l’Institutu Nacional d’Estadística (INE), correspondientes a la evolución de los precios nel primer mes de 2005, la cultura sigue exerciendo n’Asturies como frenu del aumentu’l coste de la vida, con un descensu del 1,8 por cientu sólo superáu pol más espectacular del 13,4 por cientu rexistráu na ropa por mor de les rebaxes.

Esi 1,8 por cientu ye amás, por agora, la tasa d’inflación acumulada, yá qu’esti indicador mide la evolución de los precios a lo llargo de cada añu natural, mientres que l’índiz d’inflación interañal, que mide la perda progresiva de valor del dineru nos últimos doce meses, marca que la cultura ye agora un 1,4 por cientu más barata nel Principáu qu’hai un añu.

Esa tasa ye más ventaxosa pa los consumidores asturianos que pa los del conxuntu del Estáu, que vieron cómo los precios del ociu y la cultura aumentaron una décima dende xineru de 2004 pesie a rexistrar un descensu del 1,2 por cientu en xineru con relación al mes anterior. Con calter global, los precios xubieron un 3,1 por cientu n’España nel últimu añu.

Datos íntegros na web del INE

Tamién te podria gustar