El sector cultural pidi mecenalgu y menos impuestos al ministru Hüerta

El sector cultural pidi mecenalgu y menos impuestos al ministru Hüerta
11 xunu 13:21 2018 Imprimir

Màxim Güerta tomó posesión como nuevu ministru de Cultura y ya recibio peticiones alrodiu de la piratería, el mecenalgu y la rebaxa d’impuestos.

“La Cultura somos nós –dixo nel so discursu–, somos el traxe que punximos, la película qu’hemos vistu, el llibru que lleímos, la música que nos acompañó nel taxi, el muséu nel qu’entremos y l’aplausu nel campu de deportes al qu’asistimos”. Afirmó coles mesmes que “la Cultura nun puede ser de bandos, tien que ser un arguyu de toos. Tenemos que tar arguyosos de el ceadores y los que peracaben, de los que s’esforcien nel deporte, que son superhéroes, y de los que van velos”. “La cultura fainos llibres y, sobremanera, más felices”, prosiguió, antes de recordar les palabres del ministru de Cultura francés André Malraux: “Hai que dexar a los ciudadanos cultivar la so capacidá d’inventar”.

La consellera de Cultura de la Generalitat, Laura Borràs, tornó faer una primer valoración, “por elegancia y respetu institucional, y por tola manipulación qu’hubo, tamién, nel casu del president Torra y el míu propiu. Él ye dueñu de les sos opiniones y yo espero poder falar d’él pol so trabayu como ministru”.

“Hai una bona noticia: vuelve haber un ministeriu de Cultura. Nel ámbitu de les sos competencies, hai dos promeses sistemáticamente incumplíes polos gobiernos anteriores, la llei de Mecenalgu, que tendría d’atraer dineru privao a la cultura por aciu curioses desgravaciones, y una nueva llei de Propiedá Intelectual afecha a los tiempos dixitales. Pidimos tamién que la llucha contra la piratería fáigase efectiva porque tenemos una llei como la portuguesa, cola que’l gobiernu vecín yá cerró más de 400 webs pirates. Y que se plantege d’una vegada d’una manera uniforme la tema de la gratuidá de los llibros de testu”.

  Categories: