Portada Cine El Salón del Manga de Barcelona acueye una gran esposición con 130 orixinales

El Salón del Manga de Barcelona acueye una gran esposición con 130 orixinales

by redacción asturnews
Foto: Kurosawa Michiyo (https://www.flickr.com/photos/love-gothiconnie/)

El XXIV Salón de la Manga de Barcelona, que se va celebrar ente esti día 1 y el 4 de payares, va cuntar ente los sos invitaos con ceadores como l’animador Masaki Satô y tamién va entamar una gran esposición, que per primer vegada podrá visitase fora de Xapón, con 130 orixinales de manga.

L’amuesa, llinguaxe, oxetos y besties, qu’inclúi, amás, obres de vídeu ya instalaciones audiovisuales, va amosar diverses páxines de manga de “Beastars”, de Paru Itagaki, y de “Jasmin”, de Yui Hata, o de “Blacksad”, de Juan Díaz Canales y Juanjo Guarnido.

El presidente de Ficomic, Patrici Tixis, la directora xeneral de Ficomic, Meritxell Puig, el responsable y coordinador d’actividaes del Salón, Oriol Estrada, y el cónsul de Xapón en Barcelona, Naohito Watanabe, presentaron esta selmana en rueda de prensa les principales característiques del eventu, qu’espera rexuntar a unes 150.000 persones como l’añu pasáu.

Con un presupuestu de 1,2 millones d’euros y nuna superficie de 75.000 metros cuadraos de la Fira Barcelona Montjuïc, nesta edición tamién se quixo “introducir la cultura pop”, lo que va portar que s’amuese la moda y la música actual de Xapón nel nuevu espaciu “Japan Experience”, y fíxose un apueste pa crear nuevos públicos a partir d’otru nuevu espaciu, la Manga Kids”.

Meritxell Puig indicó que se trata de que los más pequenos “entren na llectura, y el manga ye un mundu d’una gran variedá”, pero va haber, coles mesmes, clases d’idioma xaponés, origami o de cómo utilizar los paliyos a les hores de les comíes. Anguaño l’espaciu de gastronomía xaponesa va ufiertar clases de cocina pela mañana, abiertes a la participación del públicu, y pela tarde van entamase “show cookings”.

Respectu de los invitaos, un añu más van ser les pilastres del salón y los sos siguidores van poder conocer a daquién como Masaki Satô, director y animador clave de animar de Dragon Ball y Dragon Ball Z, y director d’animación y diseñador de personaxes de Slam Dunk. El XXIV Salón va cuntar, igualmente, cola presencia de Akira Himekawa (The Legend of Zelda: Twilight princess); Daisuke Hagiwara (Horimiya); Eiki Eiki y Taishi Zaou, autores de “Love Stage!!”; la francesa Elsa Brants, ceadora de Sálvame, Pythie”; Nagabe, con “El xefe ye una onee”, un manga “que sosprendió bien de”; Paru Itagaki (Beastars); Tatsuo Unemi o Takashi Hatsushiba.

Otros invitaos van ser Emika Kamieda, Añada Kitade o The Samurai Sword Artists Kamui, colo que va haber más presencia femenina que masculina nesta edición. Per otra parte, los deportes van tener el so pesu, cuidao que en Tokio van celebrase los Xuegos Olímpicos nel añu 2020. Mientres los díes que dure’l salón verá la “estrecha relación” qu’esiste ente la manga, l’anime y el deporte y van entamase actividaes sobro fútbol, baloncestu o ping-pong.

Nel gran escenariu cubiertu que se va instalar na plaza Univers van tener llugar los distintos concursos de cosplay que s’entamaron, coles finales españoles del World Cosplay Summit, la Clara Cow’s Cosplay Cup y el European Cosplay Gathering, según el desfile de Cosplay Infantil y Xuvenil.

Oriol Estrada incidió en que nel “Japan Experiencie” va haber talleres de cómo ser una ‘idol’ en Xapón, con Emika Kamieda, una ‘exidol’ xaponesa que va esplicar les sos vivencies, ente que Junnyan, la personalidá más representativa de la moda caleyera del barriu de Harajuku, va ufiertar les sos esplicaciones sobro lo que trunfa nesti llugar piqueru de Tokio. El cine va tener el so pesu a lo llargo de los próximos díes, igual que los talleres de doblaxe d’anime, que van dexar a los visitantes poner voz a los sos héroes o personaxes favoritos, los de lliteratura xaponesa, xardinería, escritura katakana o les batalles de baille, karaoke llibre y random dancie.

Miree va dar a conocer la so esperiencia en Xapón como cantante d’ésitu y l’esperta xaponesa n’estética Noriko Hata va faer una demostración práctica de los secretos del maquillaxe de les novies xaponeses.

Tamién te podria gustar