Portada Lliteratura El Salón del Llibru Iberoamericanu centrará la so edición de 2005 na censura’l pensamientu únicu

El Salón del Llibru Iberoamericanu centrará la so edición de 2005 na censura’l pensamientu únicu

by asturnet

El Salón del Llibru Iberoamericanu de Xixón traza yá la so programación de 2005. El certame lliterariu, que se cellebrará baxo la dirección del escritor Luis Sepúlveda en mayu prósimu, centrará la so edición númberu ocho na defensa de la diversidá cultural frente al pensamientu únicu y secundará “con singular estusiasmu” el cuartu centenariu del asoleyamientu de ‘El Quijote’.

Nun añu marcáu nel ámbitu lliterariu pola conmemoración de la obra magna de Miguel de Cervantes, pero tamién por ser l’Añu Mundial del Llibru, el Salón plantégase como principiu xenéricu el de “pensar y debatir en voz alta” nel so escenariu habitual, Xixón, y llama a autores y llectores a formular propuestes qu’arriquezan la programación de la prósima edición del certame, qu’agora empieza a concretase.

Ente’l 12 y el 17 de mayu prósimos, más de 40 cases editoriales del ámbitu hispanofalante abrirán los sos puestos nel Antiguu Institutu Xovellanos pa da-y vida a la Feria’l Llibru que permanez abierta durante la cellebración del certame.

Xunta d’ella, el VIII Salón del Llibru Iberoamericanu mantendrá en 2005 les actividaes que lu vienen definiendo n’años anteriores, ente elles una nueche dedicada a la poesía, talleres internacionales de torna y creación lliteraria y un espaciu propiu pa la poesía asturiana.

El Salón dedicará asinamesmo gran parte de la so programación, según Sepúlveda, a provocar una “fonda y exhaustiva reflesión collectiva” al rodiu de delles estayes de la sociedá contemporánea, manteniendo’l pulsu enraigonáu na actualidá d’ediciones anteriores.

Web oficial del Salón del Llibru Iberoamericanu

Tamién te podria gustar