Portada Sociedá El Salón de la Manga de Barcelona retárdase finalmente al 2021

El Salón de la Manga de Barcelona retárdase finalmente al 2021

by asturnet

El Salón de la Manga, que taba anunciáu pal próximu 30 d’ochobre y hasta el 1 de payares, pero finalmente, como tantes otres feries y festivales de mases, acaba d’anunciar qu’anguaño nun se va celebrar y que la próxima edición va tener llugar nel añu 2021. El Salón del Cómic tamién se tuvo qu’anular antes del branu.

Va Ser una enorme anque esperada decepción pa los miles de fans de la Manga Barcelona. Un eventu que llogró l’apolmonante cifra de 152.000 visitantes el pasáu payares nel so 25 edición. Un volume de otakus, los aficionaos al mundu de la manga, l’anime y la cultura xaponesa, que s’amonta imparablemente d’añu a añu y que provocó que la gran y colorista fiesta tuviera qu’abandonar la cortil de La Farga de l’Hospitalet nel que nació, porque se-y quedaba bien pequenu, y saltar a los pabellones de la Fira de Montjuïc.

Pero anguaño la pandemia provocó que Ficomic, la entidá organizadora del popular eventu, dirixida por Meritxell Puig, comunicara al traviés de les redes que “ante l’actual situación y dempués de valorar toles posibilidaes, finalmente’l 26 Manga Barcelona retardase al 2021”.

“La nuesa absoluta prioridá siempres foi la de garantizar la seguridá y bienestar del nuesu públicu, espositores, collaboradores, equipu y de toles persones arreyaes en faer posibles los nuesos eventos. Sicasí, siguimos alantre, promocionando y faciendo divulgación del cómic y de la manga. Llueu, informaremos de les novedaes nes que tamos trabayando”, añedieron en redes. Unes novedaes qu’empezaron el pasáu mayu, en plenu confinamientu, cuando llanzaron la so canal online Manga on demand y que van siguir agora con una probable versión online del salón canceláu.

Tamién te podria gustar