Portada Conceyos El rock eclécticu de Dry River llega a Avilés nel ciclu Factoría Sound

El rock eclécticu de Dry River llega a Avilés nel ciclu Factoría Sound

by redacción asturnews

El rock eclécticu de Dry River llega a Avilés dientro de la programación musical del ciclu Factoría Sound  con una actuación que va tener llugar na Sala Escénica de la Factoría a les 21.00 hores d’esti sábadu.

Del Riu Sec de Castellón toma’l so nome Dry River, la banda que cierra’l febreru de la Factoría Sound al son del so rock eclécticu, “Surtíu Cuétara Rock”, como ellos mesmos denominar, que-yos dexó ser catalogaos como xuno de los grupos más destacaos del panorama español pola prensa especializada. Van actuar na Sala Escénica de la Factoría’l 29 de febreru, a les 21 hores.

Les entraes atopense a la vienta, a un preciu de 10 euros, 12 nel conciertu, nes canales habituales, la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes y la taquilla de la Casa de Cultura.

La conceyalía de Cultura consolidó Factoría Sound como un referente de la meyor música nel norte del país, y Avilés como un centru neurálxicu que caltien la so fidelidá a bandes piqueres y emerxentes tantu españoles como internacionales. Nesta ocasión, de nuevu col certificáu del meyor rock que se fai na actualidá.

Si 2019 foi’l so gran añu, refrendáu col so doble discu “DC”, grabáu en directu nun inolvidable conciertu nuna atarraquitada Sala Copérnico de Madrid, y que publicaciones como Metal Symphony o La Mancha Rock incluyeron ente los meyores del cursu, 2020 empezó con fuerza para Dry River, con una serie de recitales, llenu tres llenu, nos qu’acompañaron a nomes míticos como Asfaltu, xuna de les sos principales referencies musicales, o Barón Coloráu.

La calidá de les sos voces y harmoníes sumase al talentu y virtuosismu de los sos integrantes coles guitarres y teclaos, qu’imprimen un sellu especial a la so música, sobresaliente en directu, yá dende los sos empiezos como grupu de versiones que se llanzó per primer vegada a la carretera con cantares propios nel 2012, col so álbum de debú, “El circu de la tierra”.

De magar, la formación varió, y güei integrar la plasticidad vocal de la so frontman Ángel Belinchón, Martí Bellmunt (tecláu, saxo y coros), Pedro Corrolada (batería), David Mascaró (baxu), Matías Orero (guitarra) y el so nuevu guitarrista Guillermo Guerrero, que sustitúi a Carlos Álvarez.

Muévense n’estilos que van del rock progresivu al hard rock ya inclusive al heavy, que trescalaron nos sos discos “Quien tenga daqué que dicir, que cai pa siempres” (2014), “Rock & Rollu.. ¡Y caña!”, o’l celebráu “2038”, llanzáu en 2018, qu’inclúi temes yá convertíes n’indispensables nos sos conciertos, como “Perder el norte”, “La muyer del espeyu” o “Camín”, y que llogró asitiase na llista de los cien más vendíos n’España.

Tamién te podria gustar