Portada Escéniques El ritmu y la enerxía del musical percusivu ‘Mayumana’ desembarquen en Xixón con éxitu de públicu

El ritmu y la enerxía del musical percusivu ‘Mayumana’ desembarquen en Xixón con éxitu de públicu

by asturnet

Humor, ritmu, enerxía. Los intérpretes del musical ‘Mayumana’ prometieron una mecigaya d’esos tres elementos poco antes de salir a escena en Xixón y cumplieron la so pallabra énte un auditoriu completu. La compañía, d’oxixe israelí, defendió ayeri la variedá de les artes escéniques y la necesidá de “sacar al neñu” qu’hai dientro del espectador pa establecer un vínculu especial col públicu.

Hores antes d’estrenar el so espectáculu nel teatru Xovellanos, una representación d’intérpretes definió’l so montaxe como un mou de retomar movimientos ñaturales escaecíos na edá adulta y alvirtieron que tres de los estrueldosos númberos de percusión qu’integren l’espectáculu nun s’escuende nengún mensaxe ocultu: Namás se busca la identificación col públicu y una ‘terapia’ conxunta de bon humor.

Y asina ocurrió nel so estrenu na nueche xixonesa, que recibió con llenu el Xovellanos. Na so taquilla, van camín d’escosar les llocalidaes a la venta pa les seis funciones restantes que ‘Mayumana’ ufrirá en Xixón hasta’l domingu prósimu, nes que’l grupu de ocho artistes desplazaos a la ciudá saquen soníos y ritmos a cubos de basoria, llates de metal, tarros somorguiaos n’agua y aletes de bucéu.

Creada en 1996 por Eylon Nuphar y Boaz Berman, la compañía qu’anueche s’estrenó en Xixón echó a andar depués d’un llabor previu de dos años pa seleccionar un grupu inicial d’ocho intérpretes y ensayar les coreografíes. Anguaño, ‘Mayumana’ ufre funciones diaries n’Israel, llegó a más de 200.000 espectadores sólo nel so pasu por Madrid y axunta enriba l’escenariu a actores, acróbatas, guíes turísticos, camareres y baillarines de capoeira.

En xira per España dende ochobre pasáu, ‘Mayumana’ permanecerá en Xixón hasta’l domingu y viaxará depués al País Vascu pa pesllar ellí el so periplu de seronda, qu’inclúi ‘jam session’ de percusión xunta’l públicu, fuera de los teatros o nel so vestíbulu, depués de la última función de cada día, siempre que les condiciones lo permitan.

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