El Reinu d’Asturies aporta a les monedes de dos euros

El Reinu d’Asturies aporta a les monedes de dos euros
07 febreru 10:34 2017 Imprimir

Una pieza de dos euros cola Ilesia de Santa María del Narancu nel anversu, que va conmemorar el Reinu d’Asturies, presentose oficialmente esta fin de selmana nel marcu de la convención internacional de numismática *World *Money *Fair @2017 que se celebró en Berlín.

Berlín foi testigu esta selmana del debú oficial del euro “asturianu”: la nueva moneda española de dos euros que va llevar nel so anversu la imaxe del templu prerrománicu de Santa María del Naranco.

Nun ye la primer vegada que los nuesos monumentos acaben nes carteres de toa Europa, tres de la decisión del BCE d’autorizar a los países de la eurozona a llanzar una moneda conmemorativa de dos euros con un anversu personalizáu. El diseñu puede faer referencia a un acontecimientu o personalidá destacaos o,como ye’l casu, incluyir la imaxe de bienes o llugares incluyíos na Llista de Patrimoniu Mundial de la Unesco. La primera d’elles, que vio la lluz en 2005, recoyía la efixe de Don Quixote.

Asina, quedaron inmortalizados n’otres ocasiones l’Acueductu de Segovia, la Cueva d’Altamira, el Parque Well, el Real Monesteriu de San Llorienzo del Escorial, la Catedral de Burgos, l’Alhambra de Granada y la Mezquíta de Córdoba. Tamién fueron fiel testigu d’importantes finxos como la proclamación como rei de Felipe VI o los aniversarios del propiu euru, de la bandera europea, de la Unión Económico y Monetario y del Tratáu de Roma.

Esta nueva moneda ye de cursu llegal, non de colección, polo que nun tenemos d’estrañanos d’atopala bien ceo nes carteres.  La Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, según dispúnxose nel Boletín Oficial del Estáu’l pasáu mes de xunetu, va acuñar a lo más cuatro millones de pieces d’esti euru asturianu’ que va entrar en circulación mientres el primer semestre del añu.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...