Portada Escéniques El regresu de la ópera va ser con menos aforu y reasitiando los vientos y el coru

El regresu de la ópera va ser con menos aforu y reasitiando los vientos y el coru

by redacción asturnews

Los teatros españoles unvien al Ministeriu de Cultura los sos protocolos sanitarios consensuaos que planteguen un regresu de la ópera que va ser, en tou casu, con menos aforu y reasitiando los vientos y el coru.

Esta selmana fíxose viral la drástica imaxe del patiu de butaques del Theater am Schiffbauerdamm de Berlín con munches de les butaques estrayíes. Esti edificiu neobarrocu nel que Bertolt Brecht y Kurt Weill estrenaron en 1928 la Ópera de los trés reales –y que se convirtió na see del Berliner Ensemble, la compañía fundada por el mesmu Brecht– ufierta una imaxe elocuente de butaques solitaries y dúos pa pareyes debidamente separaos del restu, dexando espacios llaterales y una fila vacida per delantre y detrás. Nin siquier paez que vaiga llegase a esi 30% d’aforu aceptáu en llugares zarraos. Foi la mesma institución la que compartió la imaxe nes redes sociales p’alvertir de cómo va ser la próxima temporada. Les retresmisiones van siguir.

Esta nun va ser esta una imaxe recurrente, non tolos teatros d’ópera del mundu tienen platees rediseñables nin aspiren a asemeyada eficacia y exactitú. N’España ye posible que nin siquier se plantege esti modus operandi polo que respecta a la distancia social. Esta selmana, los 26 teatros y festivales que formen parte d’Ópera XXI fixo llegar al Ministeriu de Cultura la so propuesta consensuada de protocolos d’actuación pa la seguridá, y agora tán a la espera de que Cultura y Sanidá ratificar o alterien.

Ta por ver les midíes sanitaries n’escena y ente los artistes, pero polo que respecta al públicu, ye presumible que, al igual qu’anunció la selmana pasada’l Palau de la Música Catalana, estes actuaciones van tener en cuenta cuestiones como la entrada gradiada de públicu, la cancelación de programes de mano o guardarropía, o la instalación de mididores de temperatura, alfombres desinfestantes y la renovación del aire de formen continua… Pero la gran cuestión ye si col usu obligatoriu del mázcaru va considerase o non seguro amenorgar la distancia social per debaxo de los dos metros. Inclusive per debaxo del metro y medio, pos sería la única manera de garantizar el 50% del aforu en teatros d’ópera.

Tamién te podria gustar