Portada Educación El rector cobra 89.052 euros al añu y cada vicerrector 8.225 de más

El rector cobra 89.052 euros al añu y cada vicerrector 8.225 de más

by redacción asturnews

El rector de la Universidá, Santiago García Granda, cobra un total de 89.052 euros, al xuntar la so retribución académica de 70.860 euros y un complementu específicu por cargu directivu de 18.192. Nel casu de los vicerrectores, el so complementu asitiase en 8.225 euros per cargu directivu.

L’anováu portal de tresparencia de la Universidá d’Uviéu fai posible aportar a les retribuciones que perciben los emplegaos de la institución académica, incluyíos el rector y los altos cargos. Tamién a los presupuestos, informes de auditoria, y a distintes informaciones rellacionaes col personal de la institución, como la so axenda o la so trayectoria profesional.

El rector de la Universidá, Santiago García Granda, cobra un total de 89.052 euros, al xuntar la so retribución académica de 70.860 euros y un complementu específicu por cargu directivu de 18.192. Nel casu de los vicerrectores, el so complementu asitiase en 8.225 euros per cargu directivu. Mesma cantidá por esi conceutu que percibe’l secretariu xeneral, que’l so sueldu xube en total a 57.485.

Cada vicerrector cobra una retribución académica que depende de la so categoría, antigüedá y complementos docentes, d’investigación y xestión. Por ello, varia en cada casu. Lo que ye idénticu ye’l complementu por altu cargu, salvu nel casu del rector, que ye cimeru. Y en el de la xerente, que tien un réxime distintu, deriváu d’un contratu d’alta dirección. Asina, el d’Organización Académica cobra, en total, 69.830 euros; el d’Estudiantes, 56.895; el d’Investigación, 76.095; el d’Estensión Universitaria y Proyección Internacional, 53.225; el de recursos Materiales y Tecnolóxicos cobra 71.940, y el d’Acción Trasversal y Cooperación cola empresa, 71.550. Pela so parte, el delegáu de Coordinación y Estratexa Universitaria, percibe un total de 53.795. A él aplícase-y el mesmu complemento qu’a los vicerrectores.

El nuevu portal de tresparencia foi presentáu ayeri pol rector, la secretaria xeneral, Eva María Corderu, y el vicesecretariu xeneral de Tresparencia y Protección de Datos, Miguel Iribarren Blanco. El nuevu portal de tresparencia, al que s’apuerta dende la web de la institución académica, ta a disposición de la comunidá universitaria y de la ciudadanía. Estremar en seis bloques distintos: información institucional, organizativa, xurídica, económica, financiera y presupuestaria, académica y, a lo último, de derechu a la información pública.

Mientres la presentación, aseguróse que la información del nuevu portal atópase «entamada» de tala manera qu’el so accesu resulta «rápidu y senciellu». Amás, indicaron que tolos datos van ser actualizaos regularmente con un leguaje claru. Tamién, que va incluyir resumes, testos introductorios, cuadros y gráficos. De tala manera que se cumpla al «fuerte compromisu» cola tresparencia de la Universidá.

La páxina dexa realizar les observaciones o suxerencies qu’envaloren oportunes, facilitando l’exerciciu del derechu d’accesu a la información pública, un derechu pol cualesquier puede solicitar información sobro tolos conteníos o documentos que tean en poder de la Universidá, siempres y cuando se respete la protección de datos.

Esta iniciativa complementa otres como’l reglamentu de Tresparencia, Accesu a la Información Público y Bon Gobiernu, pol cual constituyóse una comisión que tien ente otres competencies definir les directrices y actuaciones xenerales nel ámbitu de la tresparencia.

Tamién te podria gustar