Portada Educación El rector augura que la falta de financiación impedirá executar planes d’innovación na Universidá

El rector augura que la falta de financiación impedirá executar planes d’innovación na Universidá

by asturnet

Nun habrá más innovación por falta de dineru. El rector de la Universidá d’Uviéu, Juan Vázquez, sacó alantre ayeri les primeres cuentes del so segundu mandatu cola aprobación d’un presupuestu de casi 176 millones d’euros pa 2005, una cantidá que’l rector xulga insuficiente p’acometer los proyectos naguaos y na qu’echa en falta a lo menos 6 millones más pa renovar la docencia n’escueles y facultaes.

El llamentu de Vázquez estendióse amás al aumentu porcentual del presupuestu universitariu respecto al añu qu’agora acaba: Poco más d’un 2,5 por cientu, lo que representa un espoxigue perbaxo del aumentu del nivel de vida nos últimos doce meses -acordies col Índiz de Precios de Consumu-. Cifres que, a los güeyos del rector, nun permiten falar siquiera d’un crecimientu na partida presupuestaria, sinón más bien d’un descensu.

Con eses blimes, Juan Vázquez declaró que la Universidá asturiana habrá dirixise a lo llargo del añu prósimu con un presupuestu austeru y “de contención”, y responsabilizó dafechu d’ello a les cuentes trazaes pola Alministración autonómica, institución que sufraga les dos terceres partes de los gastos totales de la Universidá d’Uviéu.

Vázquez fizo esi reproche darréu de la primer xuntanza de trabayu del nuevu conseyu de gobiernu universitariu, que dirixe la institución académica asturiana depués de l’aniciu, en mayu pasáu, del segundu cuatrieniu de Juan Vázquez al frente’l rectoráu.

El pasáu 1 d’abril, Vázquez convirtióse nel primer rector que resulta reelixíu na Universidá asturiana na democracia reciente, depués de ganar al so únicu oponente, el caderalgu de Química Vicente Gotor, por alpenes 150 votos de diferencia.

Tamién te podria gustar