Portada Cine El realizador Carlos Navarro presenta n’Uviéu el so últimu cortometraxe “Último tren a Tahití”

El realizador Carlos Navarro presenta n’Uviéu el so últimu cortometraxe “Último tren a Tahití”

by asturnet

El realizador Carlos Navarro presenta esti miércoles 8 nel nuevu Teatru Filarmónica d’Uviéu la so última película de ficción: “Último tren a Tahití”, un cortometraxe protagonizáu polos actores Mariola y Guillermo Valleverdú y que cuenta cola banda sonora del compositor Ramón Prada, interpretada pola Orquesta Sinfónica Ciudad de Oviedo(OSCO). L’autor de filmes como “La neña los mios güeyos”(1999)y “El espejo”(2001)narra na obra que mañana s’estrena n’Uviéu una hestoria d’amores y desalcuentros onde la señaldá ye dalgo más que’l posu mafientu del tiempu.

“Último tren a Tahití” ye una producción de Médula y Blaster Televisión, dirixida y escrita por Carlos Navarro, na que la dirección de fotografía cuerre a cargu de Geno Cuesta. Los actores protagonistes, Mariola Ruíz (Clara) y Guillermo Vallverdú (Víctor), tienen una llarga carrera artística a les sos cuestes. A lo llargo de la so carrera como intérprete cinematográfica Ruíz trabayó con directores como Carlos Saura (El séptimo día), Vicente Aranda (Carmen)o Manuel Martín Cuenca (La flaqueza del bolchevique)y acaba de rematar va unos díes el rodaxe de la última película de la catalana Silvia Munt. Vallverdú, pela so parte, ye un artista con llarga trayectoria dende los sos inicios como actor de teatru de cai hasta los sos más recientes trabayos en televisión, onde interviniera en series como “Al filo de la ley”(TVE), “Hospital Central”. “El Comisario” o “Javier ya no vive solo”(Tele 5); anguaño trabaya como animador na popular serie “Siete vidas”(Tele 5). Nel cortometraxe de Carlos Navarro intervienen tamién los actores asturianos Fran Sariego (mozu), Marga Llano (moza), Mariano Colunga (home del traxe)y Lena Bárcena (Claudia). Na parte técnica descata’l trabayu de montaxe a cargu de los tamién asturianos José Braña y de Sergio S. Sánchez como ayudante de dirección. El cangués Ramón Prada escribió la música de la película y dirixe a la OSCO na so interpretación de la banda sonora.

El director de “Último tren a Tahití” ye un de los realizadores más premiaos y de más intensa carrera d’Asturies con títulos a les sos espaldes como los ya mencionaos “La neña los mios güeyos” o “El espejo”, pero tamién “Truchas”(1996), “Entre líneas”(1997), asina como de la videocreación pa la ópera “Elektra”(2004). Anguaño trabaya na preproducción del llargometraxe documental “Sola en mitad de la tierra”, un trabayu de recuperación de la memoria hestórica asturiana.

“Último tren a Tahití”(2004) estrénase esti miércoles 8 a les 20,30 nel nuevu Teatru Filarmónica nuna proyección que va cuntar cola presencia del director y de los sos actores y actrices protagonistes.

Tamién te podria gustar